LPP nie zwalnia tempa! Po wynajęciu lokalu w Londynie za 675 mln zł, firma stworzyła nową markę premium

Pierwszy salon Tallindera powstanie w Gdańsku.
Pierwszy salon Tallindera powstanie w Gdańsku. Fot. Materiały prasowe
Polski producent odzieży, firma LPP, wprowadziła na rynek pierwszą w swoim portfolio markę premium – Tallinder. Pierwszym salon zostanie otwarty w Gdańsku – mieście, w którym ponad 20 lat temu przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność. Ubrania oferowane pod nowo powstałym szyldem są adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów.

Jak poinformowała LPP, prace nad stworzeniem nowej marki trwały półtora roku. Tallinder jest adresowany przede wszystkim do osób powyżej 30. roku życia. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni będą mogli znaleźć w ofercie ubrania, akcesoria czy buty z segmentu premium – wskazuje producent.



Na początek Gdańsk. Wkrótce kolejne otwarcia salonów
W marcu oraz kwietniu 2016 roku zaplanowano otwarcie salonów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Aktualnie trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.
Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder

Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach. Rodzimy rynek znamy najlepiej, dlatego tu otwieramy pierwsze salony. Przy tworzeniu nowej marki niezwykle ważne jest budowanie jej rozpoznawalności. Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Przypomnijmy, że w grudniu LPP podpisała umowę z najemcą, w ramach której otworzy salon z ubraniami na Oxford Street w Londynie. Jest to jedna z największych ulic handlowych w stolicy Wielkiej Brytanii. Firma z Gdańska będzie sprzedawać swoje produkty pod marką Reserved. Za wynajem lokalu przedsiębiorstwo zapłaci aż 675 mln złotych, ponieważ nieruchomość będzie użytkowana aż 25 lat – o czym pisaliśmy w INNPoland. Przedsiębiorstwo poza Tallinderem, jest właścicielem 5 marek – Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl

Źródło: LPP
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...