Jak skrócić dystans pomiędzy marką a klientem? Szukaj odpowiedzi w Audi Challenge!

Fot. materiały prasowe
“Audi” po łacinie znaczy “słuchaj” - nic więc dziwnego, że firma która w nazwie ma ten właśnie czasownik od lat stawia na komunikację ze swoimi klientami. W miarę jak kolejne etapy interakcji przenoszą się do sfery wirtualnej, eksperci Audi szukają jednak nowych, innowacyjnych ścieżek rozwoju sfery Digital Customer Experience. Temu poświęcony jest właśnie konkurs Audi Digital Innovation, dzięki któremu można wygrać możliwość współpracy z kultową marką.

– Digital Customer Experience to suma doświadczeń jakie konsument ma z marką we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku, z wykorzystaniem techniki oraz Internetu, przez cały okres trwania jego relacji z marką – mówi o programie Wojciech Usak – dyrektor marketingu Audi.

W Audi suma tych doświadczeń tworzy akronim stanowiący nazwę marki: Approach, Understand, Deliver, Invite. “Audi Way”, bo tak określane są cztery czyli kluczowe zasady komunikacji producenta samochodów z jego klientami zakładają więc natychmiastową reakcję, zrozumienie potrzeb, zapewnienie pełnego wachlarza doświadczeń oraz zaproszenie do ponownego kontaktu. W ramach tych założeń istnieje jednak gigantyczne pole manewru, które wraz z rozwojem najnowszych technologii poszerza się praktycznie z dnia na dzień.
Wojciech Usak
dyrektor marketingu Audi

Rozwój techniki wpływa na zmiany w oczekiwaniach konsumentów i właśnie technika może dać na nie najlepszą odpowiedź. Audi wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom tworzy program dla nowoczesnych rozwiązań z obszaru digital, które mają na celu poprawę relacji marki z konsumentami.

Ideą programu konkursowego Audi Digital Innovation jest wypromowanie innowacyjnych rozwiązań, które internetową interakcję na poziomie klient - marka jeszcze bardziej usprawnią. Audi oraz Business Link, który jest współorganizatorem konkursu, będą wspierać wdrażanie rozwiązań w trzech obszarach: Real-time Customer Service, Digital Customer Care oraz User Experience.

W jaki sposób usprawnić i jeszcze lepiej dopasować obsługę do oczekiwań klientów? Jak otoczyć ich dodatkową opieką z wykorzystaniem internetu albo wprowadzić rozwiązania, dzięki którym ich doświadczenia z produktem będą jeszcze lepsze? Na te i inne pytania szukają odpowiedzi ci, którzy zdecydowali się podjąć wyzwanie Audi Challenge.

Najbardziej innowacyjne projekty zostaną zaprezentowane 9 lutego 2017 podczas Business Mixera zorganizowanego w Business Link Poland PGE Narodowy. Ponadto, zwycięzca otrzyma szansę wdrożenia swojego rozwiązania we współpracy z Audi, a dwa kolejne - wsparcie w dalszym rozwoju.

Szczegółowe informacje o programie Audi Digital Innovation można znaleźć na stronie Audi.pl.

Artykuł powstał we współpracy z Audi.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...