Znany polski przedsiębiorca został nazwany "jakimś chłopaczkiem". Zobacz, jak pocieszyła go pewna firma

To się nazywa błyskawiczne działanie.
To się nazywa błyskawiczne działanie. Facebook/BZWBK
Polski biznes zaczyna w końcu łapać zagraniczne trendy. Firma Koszulkowo błyskawicznie zareagowała na wpis twórcy marki Brand24, Michała Sadowskiego, wysyłając mu spersonalizowany T-Shirt. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nadruk powstał na podstawie wpisu, który obdarowany umieścił na swoim facebookowym profilu kilka dni wcześniej.

20 grudnia Sadowski postanowił podzielić się z innymi użytkownikami historią, która przytrafiła mu się, gdy ten czekał na ważne spotkanie. Jeden z najbardziej znanych i utytułowanych start-upowców w Polsce został nazwany „jakimś chłopaczkiem”. Wpis szybko zdobył popularność wśród obserwujących jego profil.
W kontekście całej sytuacji doskonałym zrozumieniem, jak działa marketing czasu rzeczywistego, popisali się włodarze firmy Koszulkowo. Dwa dni po opisaniu całego zdarzenia, Sadowski znowu pochwalił się na Facebooku. Tym razem koszulką, którą otrzymał od internetowego sklepu.
To nie pierwsza sytuacja, kiedy Polacy pokazują, że potrafią przeprowadzić sprawne działania marketingowe. Tutaj opisywaliśmy, jak firma Żywiec wykorzystała popularność Pokemon GO w swoich mediach społecznościowych.

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...