Polskie firmy oszalały na punkcie San Escobar. Ich pomysły zadziwiają kreatywnością

Firmy w Polsce bardzo szybko zobaczyły potencjał w przejęzyczeniu ministra Waszczykowskiego
Firmy w Polsce bardzo szybko zobaczyły potencjał w przejęzyczeniu ministra Waszczykowskiego facebook.com
Firmy w Polsce bardzo szybko zobaczyły potencjał w przejęzyczeniu ministra Waszczykowskiego. Fani nowego kraju na Karaibach zacierają z pewnością ręce na wieść o wprowadzeniu waluty San Escobar do kantorów i imprezach biegowych w Santo Subito. Pomysłowi przedsiębiorcy również – w prosty sposób zapewnili sobie bowiem darmową reklamę. A wszystko dzięki swojej pomysłowości i odpowiedniemu refleksowi.

W ciągu niespełna doby od słynnej wypowiedzi Witolda Waszczykowskiego o San Escobar, w internecie zaroiło się od inicjatyw wykorzystujących popularność nowo utworzonego kraju.



Warszawska klubokawiarnia Pardon, To Tu poinformowała, że otwiera nowy lokal. Gdzie? W Al Pacino – jednym z największych miast na mapie San Escobar. Klienci już błagają właścicieli o zaangażowanie na miejscu kilku lokalnych muzyków do uprzyjemniania czasu.
W tym samym czasie Cash Broker, czyli polski oddział międzynarodowej firmy zajmującej się wymianą walut, stanowczo zaprzecza natomiast jakoby w jej ofercie znalazły się pesos sanescobariańskie. – Mamy jednocześnie nadzieję, że ocieplenie stosunków dyplomatycznych pozwoli nam na jak najszybszą zmianę tej sytuacji – deklaruje firma na swoim fanpage'u.

Portal dla biegaczy Run And Travel reklamuje natomiast nową imprezę biegową. Chętni będą mogli wziąć udział w słynnym i wyczerpującym San Escobar Maraton na dystansie 10 km.

Najszybciej na niefortunną wypowiedź zareagował jednak serwis Koszulkowo. Już wczoraj graficy zaprojektowali bowiem wzór koszulki z nazwą wymyślonego przy dyplomatę kraju.

Napisz do autora: adam.sienko@innpoland.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...