Artur Kurasiński z milionową inwestycją. Duży krok naprzód polskiego start-upu

Artur Kurasiński.
Artur Kurasiński. Maciej Stanik/INN:Poland
Duży krok naprzód polskiego start-upu. Spółka Gunhed sp. z o.o., do której należy narzędzie do analityki MUSE, podpisała umowę inwestycyjną. Fundusz Ferber VC przekaże milion złotych na rozwój narzędzia oraz tworzenia nowych produktów.

MUSE analizuje treści wideo z takich serwisów jak Youtube i Facebook. Śledzi dane na temat użytkowników mediów społecznościowych oraz treść samych filmów. W ten sposób pozwala na planowanie i ukierunkowywanie reklamy w bardziej efektywny sposób.



Artur Kurasiński, który jest prezesem zarządu Gunhed sp. z o.o., nie kryje zadowolenia. – Bardzo cieszymy się, że udało nam się zdobyć zaufanie i przekonać kolejnego inwestora do współpracy z nami. Cały 2016 r. w MUSE poświęciliśmy na weryfikację modeli biznesowych, pomysłów na kolejne narzędzia, a przede wszystkim na udoskonalenie MUSE – czytamy w komunikacie prasowym. – Dzięki środkom z inwestycji 2017 będzie dla nas bardzo ważnym i przełomowym rokiem, bo szykujemy jeszcze kilka spektakularnych wydarzeń – podkreśla.

Marcin Kapuściński, prezes zarządu Ferber VC, wtóruje Kurasińskiemu.

– Cieszymy się, że udało nam się porozumieć z udziałowcami Gunheda, poszerzając nasz portfel inwestycyjny o kolejny podmiot, który ma ogromny potencjał wzrostu i zaangażowany zespół z jasną wizją rozwoju. Nasz fundusz stale poszukuje równie atrakcyjnych projektów, będących w stanie zaoferować rynkowi równie przełomowe rozwiązania – mówi.

Z rozwiązań MUSE dotychczas skorzystały takie firmy jak Castorama, PayU,IKEA, Allegro czy NC+.

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...