"Perfekcyjna" pani domu nową bronią Biedronki. Udzieli klientom sieci ważnych porad

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii promocyjnej Biedronki.
Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii promocyjnej Biedronki. Fot. Materiały prasowe
W batalii o serca i umysły klientów Biedronka sięga po nową broń: kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania będzie firmować swoją twarzą i osobą... nie kto inny, jak Małgorzata Rozenek-Majdan. Rozsławiona programami „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express” celebrytka wystąpi w spotach telewizyjnych, a także na łamach specjalnego folderu, gdzie udzieli czytelnikom porad na czas wiosennych porządków.

– Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu – dowodzi w spocie Rozenek-Majdan. – Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka – kwituje. Kampania potrwa nieco dłużej – do 2 kwietnia.
Biedronka liczy na wiosenne wzmożenie w naszych mieszkaniach i próbuje przyciągnąć ich uwagę zarówno do własnych marek – wśród których są Glosima, Mr Magic, Eden, UltraPerfume, Zosia Samosia czy Agent Max – jak i towarów od dużych producentów: Domestos, Persil, Ariel, Cif czy Lenor. Sztuka polega na tym, żeby szykujący się do sprzątania i wietrzenia potencjalni klienci wiedzieli, że za jednym zamachem mogą w Biedronce kupić zarówno te budżetowe, jak i markowe produkty.
Oczywiście, w ślad za chemią gospodarstwa domowego idzie też promocja drobnego sprzętu AGD. Dlatego od 20 marca mamy szansę znaleźć w Biedronce żelazka, odkurzacze, myjki ciśnieniowe, mopy parowe, deski do prasowania czy suszarki do bielizny. Własnymi pomysłami na „przyjemne i skuteczne porządki” za pomocą tego sprzętu podzieli się, oczywiście, Perfekcyjna pani domu.



Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...