Zrobił stronę dla łowców okazji i przypadkiem uwolnił potężny potencjał. Będzie nowa gwiazda e-commerce?

CebulaDeals.com to nowy serwis dla łowców okazji.
CebulaDeals.com to nowy serwis dla łowców okazji. CebulaDeals.com (zrzut ekranu)
CebulaDeals.com to nowy serwis dla łowców okazji. Choć dopiero raczkuje, ale już wywołał spore poruszenie. Jego twórca pochwalił się projektem na jednej z facebookowych grup i zebrał sporo pozytywnych recenzji oraz porad. CebulaDeals pozwala ustrzelić różnego rodzaju okazje w sklepach internetowych.

Nazwa CebulaDeals.com jest prowokująca, również zawartość jak na razie budzi sporo uśmiechu. Standardem są przeceny o kilka – kilkanaście złotych na sprzęcie elektronicznym czy książkach i grach. Są też dużo drobniejsze. Na przykład kasza jaglana przeceniona z 7,60 zł na 7,20 zł.


Z drugiej strony pojawiają się też oferty dużo poważniejsze, choćby Samsung Galaxy S4. Na nim można już oszczędzić prawie 200 zł (przecena z 602 zł na 402 zł).

Odbiór serwisu w części środowiska startupowców i branży e-commerce jest bardzo pozytywny i wydaje się, że twórca CebulaDeals rozwinie swój produkt. Bartłomiej Tadych, programista z Bydgoszczy, obiecuje, że doda wyszukiwarkę i możliwość lepszego sortowania produktów. No i doda więcej okazji do ustrzelenia, bo na razie jest ich dokładnie 37.
Według internautów największy potencjał leży jednak w nazwie serwisu. Są też już pierwsi zadowoleni klienci.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...