Pluszakowe szaleństwo sięgnęło zenitu. Po Biedronce i Lidlu swoje maskotki wprowadza kolejny sklep

Spar, podobnie jak Biedronka i Lidl, także oferuje maskotki w ramach specjalnej oferty
Spar, podobnie jak Biedronka i Lidl, także oferuje maskotki w ramach specjalnej oferty Fot. mat. promocyjne/YouTube
Supermarkety pozazdrościły Biedronce i Lidlowi maskotek, które – przynajmniej w wypadku tej pierwszej sieci – zrobiły już prawdziwą furorę.

Spar wprowadził właśnie własne maskotki. Zaskakuje jednak to, że postawił na prostsze rozwiązanie i skorzystał z licencjonowanych pluszaków, nawiązujących do „Epoki lodowcowej”. Chodzi m.in. o Sida czy słynnego Wiewióra, który całe życie goni za orzechem.



Pluszaki w specjalnej ofercie będą dostępne do 23 listopada tego roku. Klienci, którzy będą sumiennie zbierać naklejki, wymienią je później na maskotki.

Już cztery punkty (25 zł to 1 pkt.) wystarczą, by móc w promocyjnej cenie zakupić pluszaki z „Epoki Lodowcowej”. Mając sześć punków (150 zł), będziemy mogli kupić z rabatem jedną z kilku maskotek.

Spar pojawił się w Polsce w 1996 r., a obecnie ma 240 sklepów. Znajdziemy je przede wszystkim w małych i średnich miastach. Trudno więc mówić o poważnej konkurencji dla znacznie większych konkurentów, którzy działają w całej Polsce. Na całym świecie jest łącznie około 13 tys. placówek Spar.

O tym, jak Lidl odpowiedział na „Gang Świeżaków” Biedronki, piszemy tutaj.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...