Radosław Majdan wybiera się na giełdę. Lokomotywą sukcesu będzie jego własna marka

Radosław Majdan (pierwszy z prawej).
Radosław Majdan (pierwszy z prawej). Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta
Już tej jesieni na Giełdzie Papierów Wartościowych może zadebiutować firma Vabun. Jej współtwórcą jest Radosław Majdan, były piłkarz i celebryta, obecnie coraz intensywniej zajmujący się rozmaitymi przedsięwzięciami biznesowymi, m.in. na rynku nieruchomości oraz w branży kosmetycznej.

Vabun to jedno z najprężniejszych przedsięwzięć biznesowych firmowanych przez Majdana. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją wyrobów kosmetycznych dla mężczyzn. W tej chwili jej sztandarowe produkty to wody perfumowane dla mężczyzn i kobiet oraz perfumowane żele pod prysznic dla panów. Powstają one na bazie francuskich i amerykańskich półproduktów oraz olejków.



Vabun celuje w półkę z produktami klasy premium. Od 2014 r. jej produkty można było znaleźć na półkach sieci Drogerie Polskie, Dayli, GoSport. Do tej listy dołączyły też markety należące do Jeronimo Martins (Biedronka i Hebe), a także sieć salonów mody męskiej Pako Lorente. Vabun ma też plan ekspansji zagranicznej: chodzi zwłaszcza o rynki niemiecki i czeski. Poza Europą firma deklaruje zainteresowanie rynkami azjatyckimi.

Pozyskane na parkiecie środki, Vabun chce wykorzystać na intensywniejszą kampanię na branżowych targach w Polsce i za granicą oraz na rozszerzenie asortymentu o tzw. półkę średnią.

źródło: Parkiet.com
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...