
Reklama.
Oczywistym pierwszym krokiem jest skorzystanie z usługi Google Adwords, która odpowiada za wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Sęk w tym, że to narzędzie cieszy się ogromną popularnością, dlatego użytkując je, i tak trzeba stanąć w szranki z niemałą konkurencją. Zapracowanie na oczekiwany rezultat wymaga więc nie lada zachodu. A przecież nie każdy ma w małym palcu tajniki tworzenia googlowskich kampanii reklamowych.
Reklama z automatu
Ci, którzy zamartwiają się tym, jak poradzą sobie z uruchomieniem i prowadzeniem reklamy kontekstowej, powinni mieć świadomość, że od kilku lat w Polsce funkcjonuje narzędzie skrojone idealnie pod ich potrzeby. Rzecz tyczy się modułu SeoPilot – profesjonalnego systemu, który pozwala na prosty i skuteczny start w świecie Google AdWords.
Ci, którzy zamartwiają się tym, jak poradzą sobie z uruchomieniem i prowadzeniem reklamy kontekstowej, powinni mieć świadomość, że od kilku lat w Polsce funkcjonuje narzędzie skrojone idealnie pod ich potrzeby. Rzecz tyczy się modułu SeoPilot – profesjonalnego systemu, który pozwala na prosty i skuteczny start w świecie Google AdWords.
Kiedy usługa zadebiutowała na polskim rynku w 2010 roku, była rozwiązaniem przecierającym szlaki w rodzimej sieci, za to czerpiącym z bogatego już doświadczenia zdobytego w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Rosja czy Brazylia. SeoPilot pomyślano jako e-marketingową platformę, która nie tylko ułatwia start kampanii reklamowej (co stanowi ideę Google Adwords), ale przede wszystkim ma na celu jej efektywne prowadzenie.
Klucz stanowi tu automatyzacja reklamy kontekstowej, która pociąga za sobą szereg korzyści i ułatwień. Dzięki niej użytkownik zostaje odciążony od rutynowych czynności i operacji, nie musi więc wkładać tyle czasu (i funduszy) w projektowanie kampanii na własną rękę lub przy pomocy specjalistów od e-marketingu.
W zakres automatyzacji metodą SeoPilot wchodzą wybór najlepszej strategii kampanii, dobór najbardziej odpowiednich fraz kluczowych, a nawet automatyczna generacja treści ogłoszeń. Upraszczający kampanię system cały czas oferuje użytkownikowi podpowiedzi, na jaki wariant powinien się zdecydować, aby jak najlepiej spełnić wyznaczone sobie cele.
Co istotne, polska platforma automatyzowania kampanii reklamowych nie konkuruje z Google Adwords (mówiąc kolokwialnie, nie gryzie się z nim). Wręcz przeciwnie – jej moduł wykazuje pełną zgodność z mechanizmami sterującymi usługą reklamową giganta z Mountain View. W odróżnieniu od polskiego modułu Google Adwords nie automatyzuje kampanii inicjowanych przez użytkowników.
Opcja dla każdego
Twórcy SeoPilot zadbali o to, aby użytkownik ich systemu miał dostęp do intuicyjnego i prostego w obsłudze panelu. Platforma otwiera się na wszystkich zainteresowanych promocją w Google. Mogą z niej korzystać zarówno profesjonalne agencje reklamowe, jak i indywidualni przedsiębiorcy czy freelancerzy liczący na to, że internet pomoże wypromować ich biznes lub znaleźć zleceniodawców dla ich usług. Zaprojektowano ją tak, aby każdy – czy to niemający pojęcia o reklamie nowicjusz, czy spec od e-marketingu – poradził sobie z jej obsługą.
Twórcy SeoPilot zadbali o to, aby użytkownik ich systemu miał dostęp do intuicyjnego i prostego w obsłudze panelu. Platforma otwiera się na wszystkich zainteresowanych promocją w Google. Mogą z niej korzystać zarówno profesjonalne agencje reklamowe, jak i indywidualni przedsiębiorcy czy freelancerzy liczący na to, że internet pomoże wypromować ich biznes lub znaleźć zleceniodawców dla ich usług. Zaprojektowano ją tak, aby każdy – czy to niemający pojęcia o reklamie nowicjusz, czy spec od e-marketingu – poradził sobie z jej obsługą.
Co z kosztami? Generacja fraz kluczowych i ogłoszeń przeprowadzana jest bez obciążenia kieszeni użytkownika modułu SeoPilot. W systemie nie ma ograniczeń dotyczących minimalnego budżetu kampanii (ustala go sam użytkownik) oraz żadnych dodatkowych opłat czy ukrytych kosztów. Płatność dotyczy wyłącznie kliknięć (koszty obliczane są na podstawie stawek Google Adwords).
Szczegółowe informacje o usłudze, w tym najczęściej zadawane pytania, a także formularz do bezpłatnej rejestracji (uruchomienie usługi jest darmowe) można znaleźć pod adresem https://kontekst.seopilot.pl.
Artykuł powstał we współpracy z SeoPilot.