Te sklepy zaleją polskie wsie i miasteczka. Polska sieć twierdzi, że będzie najtańsza na rynku

Sasanka to nowe sklepy spożywcze, które znajdziemy na wsiach i w miasteczkach
Sasanka to nowe sklepy spożywcze, które znajdziemy na wsiach i w miasteczkach Fot. 123RF
Wygląda na to, że już niedługo Polskę zaleją sklepy spożywcze o uroczej nazwie Sasanka. To nowy pomysł Grupy Chorten, który już wzbudził duże zainteresowanie.

Wszystko w ramach nowego konceptu partnerskiego dla mniejszych sklepów. Dołączyli do niego już pierwsi detaliści na trenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. W planach jest, by oferta objęła całą Polskę.

– Od kilku miesięcy przygotowujemy się do wdrożenia nowego konceptu dla niewielkich punktów handlowych w mniejszych miejscowościach. W ostatnim czasie testowaliśmy ten model współpracy i spotkał się on z zainteresowaniem właścicieli punktów o profilu ogólnospożywczym – przekonuje Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Sasanka okazuje się atrakcyjna pod kątem biznesowym. – W ramach Sasanki współpracuje mi się rewelacyjnie, ponieważ odczuwam wymierne korzyści finansowe bez angażowania dodatkowej pracy i nakładów. Z mojego punktu widzenia te zyski są naprawdę duże, w skali dotychczasowych obrotów naszego sklepu – twierdzi Grzegorz Kotuk, właściciel sklepu Biebrza z miejscowości Karpowicze w województwie podlaskim.

– Współpraca jest też bardzo sprawna, nie jestem zobowiązany do spełnienia wielu wymogów, które stawiają inne sieci. A dodatkowo dzięki Grupie Chorten odezwało się do mnie kilka firm – dostawców, z którymi dotąd nie współpracowałem, co pozwoliło mi poszerzyć ofertę – dodaje.


Chorten założono w 2009 r., obecnie posiada 1000 placówek partnerskich i 150 własnych sklepów. Najaktywniej działa w województwach podlaskim, lubelskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim i świętokrzyskim.

źródło: PortalSpozywczy.pl
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.