Mały budżet to nie koniec świata. Jak wypromować biznes przy niewielkich środkach?

Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak promować swój biznes bez dużego budżetu
Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak promować swój biznes bez dużego budżetu Materiały prasowe
Reklama dźwignią handlu. Kto w biznesie nie słyszał tego porzekadła? Nie da się ukryć, że to jak dobrze wypromujemy produkt czy usługę przekłada się później na zadowalające saldo firmowego konta. W świecie reklamy mamy bardzo szeroki wachlarz możliwości – prasa, telewizja, internet. Do wyboru, do koloru. Szkopuł w tym, że to wszystko kosztuje, często niemało. Cóż więc począć w sytuacji, gdy dostępny pod ręką budżet nie pozwala na zbyt hojne wydatki?

W czasach, gdzie królują social media, na reklamę biznesu musimy spojrzeć z zupełnie innej perspektywy, co zaoszczędzi nam zarówno wysiłku, jak i przede wszystkim pieniędzy. Wiedzą o tym, jak promować firmę bez dużych nakładów finansowych, postanowili podzielić się medioznawca Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński, którzy we wrześniu 2017 r. w budynku Centrum Przedsiębiorczości Smolna poprowadzili otwarty wykład dla przedsiębiorców.

Specjalizujący się w digital marketingu eksperci wskazali, od czego mała firma powinna rozpocząć działania e-marketingowe, przybliżyli definicję content marketingu, a także wyjaśnili, dlaczego personal branding tak często okazuje się obosieczną bronią w walce o klienta. Słuchacze wykładu mogli też dowiedzieć się, jak zręcznie generować ruch na stronie oraz budować z głową strategie komunikacji w relacjach z klientem i mediami.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Centrum posiada szeroką ofertę bezpłatnych usług informacyjno-doradczych oraz szkoleniowych kierowanych do przedsiębiorców i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Artykuł powstał we współpracy z Centrum Przedsiębiorczości Smolna

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.