McDonald's powraca z kultową promocją. Możesz najeść się za darmo, ale jest pewien haczyk

W McDonald's w godzinach porannych dostaniemy darmową kanapkę
W McDonald's w godzinach porannych dostaniemy darmową kanapkę Fot. Bartosz Banka / Agencja Gazeta
W godzinach porannych w McDonald's zawsze dostaniemy darmową kawę, ale teraz – w ramach promocji – posilimy się też darmową kanapką.

Amerykańska sieć stara się przyciągnąć klientów, jak tylko może. Oferują niemal we wszystkich restauracjach McDonald's śniadanie za darmo. Odwiedzając sieć o poranku (od godz. 7 do godz. 8) otrzymamy McMuffina Farmerskiego – jedną ze standardowych kanapek śniadaniowych McDonald's.

Jest jednak pewien haczyk. Z promocji są wyłączone restauracja na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie i lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Darmowych kanapek nie otrzyma też młodzież, która nie ukończyła 13 lat, no chyba że zjawi się w towarzystwie rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
Regulamin nie wspomina nic o tym, że darmowego McMuffina Farmerskiego dostaniemy tylko raz dziennie. Warto jednak wiedzieć, że w jednej restauracji klient otrzyma tylko jedną kanapkę. Firma zastrzegła sobie prawo do braku kanapek spowodowanym wysokim zainteresowaniem lub awarią sprzętu.

Listę restauracji, które biorą udział w promocji, znajdziemy na stronie sieci. Takie promocje amerykańska sieć organizuje co jakiś czas.

Obecna promocja McDonald's zbiegła się w czasie z uruchomieniem dostaw do domu w Poznaniu. Jest to ruch spowodowany dużym zainteresowaniem taką usługą w Warszawie, gdzie już od dłuższego czasu realizowane są dowozy zamówień we współpracy z aplikacją Uber EATS.


źródło: RMF FM
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.