Karpia rzucili, więc łodzianie utknęli w wielgachnej kolejce. Ryba za 9,99 zł/kg rozpala nawet na miesiąc przed świętami

Łódzkie Tesco bodaj jako pierwsze zorganizowało w tym roku promocję na karpia
Łódzkie Tesco bodaj jako pierwsze zorganizowało w tym roku promocję na karpia Screen z filmu / Expressilustrowany.pl
W widzewskim markecie Tesco przed jednym ze stoisk przez cały dzień tworzyła się kilkudziesięcioosobowa kolejka. Najgorętszym towarem okazał się karp w rewelacyjnej cenie 9,99 zł za kilogram. Takich scen, jak w Lidlu rok temu udało się na szczęście uniknąć.

Tesco bodaj jako pierwsze zorganizowało w tym roku promocję na karpia. Skuteczne, bo przed basenem z żywymi rybami już od rana ustawił się sznur chętnych na tanie zakupy. Kolejka kupujących gromadziła się praktycznie do zamknięcia sklepu.

Wśród osób korzystających z promocji przeważał pragmatyzm. Zapowiadały, że karpia oporządzą, zamrożą i na święta będzie w sam raz. Kupujący podkreślali też świetną cenę i niechęć do późniejszego stania w kolejkach, tym bardziej, że przed samymi świętami ceny mogą iść w górę.

Gdzieś z tyłu głowy mieli prawdopodobnie zeszłoroczne walki o kawałek ryby, jakie toczyły się w innej sieci sklepów – Lidlu.

źródło: ExpressIlustrowany.pl
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.