Google postanowił wesprzeć tylko jedną polską firmę. Wylansowała się na Biedronce i Lidlu

Tylko jeden polski start-up zakwalifikował się do programu akceleracyjnego Google Launchpad Accelerator.
Tylko jeden polski start-up zakwalifikował się do programu akceleracyjnego Google Launchpad Accelerator. facebook.com/szopi.pl
Tylko jeden polski start-up zakwalifikował się do programu akceleracyjnego Google Launchpad Accelerator. Tym szczęściarzem okazała się platforma szopi.pl, która dostarcza klientom jedzenie ze sklepów, m.in. Biedronki czy Lidla.

Dwutygodniowe szkolenie w San Francisco i pół roku wsparcia od inżynierów i menedżerów produktów Google'a – taki rarytas trafił się polskiemu zespołowi szopi.pl. Amerykański gigant, dopiero po raz drugi w historii objął swoim programem kraje Europy Środkowo-Wschodniej.



Szopi.pl to aplikacja, która jest odpowiednikiem pyszne.pl dla sklepów stacjonarnych. Złożenie zamówienia to trzy proste kroki. Wystarczy wybrać sklep, wybrać towary, zapłacić przez PayU i czekać na dostarczenie zakupów przez kuriera, który dokonuje fizycznego zakupu w jednym ze sklepów. Za pośrednictwem platformy można zrobić zakupy m.in. w Biedronce, Lidlu, Auchanie, Carrefourze i Galerii Wypieków. W ofercie znajdują się także apteki. Jak na razie szopi.pl działa na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia, ale w planuje wejście do innych polskich miast.

Start-up działa od niespełna roku, ale podaje, że zdążył już dostarczyć zakupy 20 tys. razy, roczne obroty wyniosły 5 mln zł, a tempo wzrostu to 10 proc. miesięcznie.

źródło: Wiadomości Handlowe
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...