Gwiazda telewizji otwiera własny portal. Za jeden wpis zgarnie nawet kilka tys. zł

Jak dowiedział się „Fakt” za jeden promocyjny wpis gwiazda TVN-u może sobie życzyć od marek nawet kilka tysięcy złotych
Jak dowiedział się „Fakt” za jeden promocyjny wpis gwiazda TVN-u może sobie życzyć od marek nawet kilka tysięcy złotych youtube.com/przeAmbitni
Małgorzata Rozenek, znana swego czasu jako „Perfekcyjna Pani Domu”, działa w show biznesie dopiero od pięciu lat. W tym czasie pomysłów na własną działalność miała już całe mnóstwo. Najnowszy z nich to założenie własnego portalu poświęconego ubraniom i organizacji imprez weselnych.

Strona internetowa Rozenek rusza w piątek 1. grudnia. Jak dowiedział się „Fakt” za jeden promocyjny wpis gwiazda TVN-u może sobie życzyć od marek nawet kilka tysięcy złotych. Wszystko dlatego, że „kobiety chcą wyglądać jak Rozenek”, a ubrania, w których pojawia się polska celebrytka od razu znikają ze sklepów.

Oprócz tego w serwisie ma się znaleźć miejsce na porady dotyczące ubierania się, malowania, czy przygotowania domu na święta. Rady mają obejmować również organizację wesel.

Portal internetowy będzie kolejnym z wielu przedsięwzięć, jakich podjęła się partnerka Radosława Majdana. Niedawno Rozenek podzieliła się również wieścią o planach na stworzenie własnej linii kosmetyków. Oprócz tego Polka nagrywa dla TVN-u dwa programy – polską wersję ukraińskiego programu „Orzeł czy reszka”, w ramach którego przemierzy z Majdanem pięć kontynentów. Jednocześnie realizuje produkcję „W dobrym stylu”, gdzie radzi kobietom jak zostać idealną mamą, żoną i kochanką.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.