Co trzeci Polak będzie u nich robić zakupy. Potentat rynku nieruchomości kupił sobie 12 galerii handlowych

Echo Polska Properties inwestuje w centra i parki handlowe
Echo Polska Properties inwestuje w centra i parki handlowe Fot. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/M1_Kraków.jpg
12 centrów handlowych, w których mieści się ponad 620 sklepów, zmienia właściciela. Nowym - zostanie Echo Polska Properties, potentat rynku nieruchomości.

Echo Polska Properties ogłosiła przejęcie 12 centrów i parków handlowych od konsorcjum. Wartość transakcji sięga 692 mln euro.

Przejęcie zostało podzielone na trzy etapy, a jego finalizacja nastąpi w ciągu najbliższych trzech lat. Chodzi o centra handlowe M1, które są zlokalizowane m.in. w Warszawie, Czeladzi, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Opolu i Kielcach. Transakcja zostanie sfinalizowana w 2020 r., dzięki czemu, portfolio Echo Polska Properties będzie miało łącznie co najmniej 27 centrów handlowych. Galerie handlowe M1 były łakomym kąskiem, bo większość z nich znajduje się w gęsto zaludnionych regionach Polski. Co więcej, galerie zlokalizowane są przy trasach szybkiego ruchu.

– Przy wyborze obiektów do przejęcia kierowaliśmy się zasadą, zgodnie z którą dojazd do nich powinien zajmować maksymalnie 30 minut. Dzięki takiemu założeniu zarządzane przez nas centra handlowe będą znajdowały się w zasięgu 34 proc. ludności Polski, a po otwarciu Galerii Młociny współczynnik ten wzrośnie do 39 proc. – mówi Hadley Dean, prezes Echo Polska Properties.

Dean twierdzi ponadto, że za sprawą podpisanej transakcji o 61 proc. zwiększy się też liczba klientów odwiedzających obiekty Echo Polska Properties.

Echo Polska Properties to holenderska spółka, która jest notowana na dwóch giełdach. Firma inwestuje na polskim rynku nieruchomości.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.