Lidl sprzedaje jedno z najlepszych win na świecie. Kosztuje grosze

Lidl może pochwalić się, że ma w swoim asortymencie wysokiej klasy wino
Lidl może pochwalić się, że ma w swoim asortymencie wysokiej klasy wino Fot. Maciej Kuron / Agencja Gazeta
Popularne dyskonty, takie jak Biedronka czy Lidl, mają często opinie miejsc, gdzie nie kupimy produktów wysokiej klasy. Nic bardziej mylnego, co właśnie udowodniła niemiecka sieć.

Czerwone wino z Lidla – Fortezza Dei Colli Chianti Classico Reserva – zdobyło jedną z 14 złotych nagród podczas tegorocznego konkursu International Wine Challenge, informuje portal WP Finanse.

Trunek, który kosztuje w brytyjskim Lidlu tylko 6,99 funta (ok. 33 zł), okazał się najtańszym winem ze wszystkich nagrodzonych. Niestety, przynajmniej na razie, nie kupimy go w polskich sklepach sieci Lidl.

Sam konkurs International Wine Challenge jest organizowany w Londynie od 1984 r. Mówi się o nim, że to „Oscary świata wina”.

Brytyjski Lidl donosi, że zwycięskie wino charakteryzuje się pełnowartościową czerwienią o dojrzałym smaku, pachnącym keksem. Lidl przekonuje, że doskonale sprawdzi się ono do indyka, steków i mięsa wieprzowego.

źródło: WP Finanse
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.