Polacy pokochali "Ucho Prezesa" i inne parodie. 10 najchętniej oglądanych wideo na YouTube w 2017 r.

Pierwszy odcinek "Ucha Prezesa" („Nowy Gabinet”) jest najbardziej popularnym ze wszystkich
Pierwszy odcinek "Ucha Prezesa" („Nowy Gabinet”) jest najbardziej popularnym ze wszystkich Fot. zrzut ekranu z youtube.com/watch?v=LYiAathvVYI
Polacy mają duże poczucie humoru, tak wynika przynajmniej z listy YouTube Rewind 2017. Najchętniej oglądamy parodie, ale... interesują nas też Świeżaki z Biedronki.

YouTube Rewind jest corocznym zestawieniem 10 najpopularniejszych hitów YouTube'a. Dzięki niemu wiadomo, jakie filmy i teledyski najbardziej rozgrzały internautów z danego kraju.

Polska lista najczęściej oglądanych treści na YouTube'a jest pełna muzyki i rozrywki. Na polskim YouTub'ie najpopularniejszy jest teledysk Sławomira do utworu „Miłość w Zakopanem” – jest to singiel do debiutanckiej płyty „Greatest Hits”.

Na drugim miejscu znalazł się Kabaret Czwarta Fala, który stworzył popularną parodię piosenki „Despacito” – „Wieśka Tico”. „Despacito” zdobyło ogromną popularność w sieci, nie dziwi więc, że powstały jeszcze inne parodie utworu.
Poza „Wieśka Tico” na liście YouTube Rewind znalazł się też cover Oktawiana „Despacito – Powoli” (czwarte miejsce), „Nie Tak Szybko” z kanału „Na Pełnej” (6 miejsce) i „DRESPACITO” DresMasters (dziewiąte miejsce).

Wracają do podium, mamy na nim pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” pt. „Nowy Gabinet”. Czwarty z kolei epizod („Na czym stoimy?”) zdobył piąte miejsce.

Dziesiątkę najlepszych zamyka m.in. „Hymn Świeżaków”, który został przygotowany przez Biedronkę. Znalazło się i miejsce dla Abstrachuje.TV („Co mówią: NA SIŁOWNI 2”) i stworzonego przez Beksy (dziewczyny stawiające na wideo w stylu Abstrachuje.TV) odcinka „PIOSENKI W PRAWDZIWYM ŻYCIU”.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.