Popularna sieć fitness dostała zadyszki. Marka znika z Polski

Sieć klubów Jatomi zniknie z polskiego rynku w ciągu kilku najbliższych miesięcy
Sieć klubów Jatomi zniknie z polskiego rynku w ciągu kilku najbliższych miesięcy 123RF
Niegdyś lider wśród sieciowych klubów fitness, dziś mierzy się z poważnymi kłopotami. Znikają kolejne lokale Jatomi Fitness. - Marka ma całkowicie zniknąć z rynku w najbliższych miesiącach - powiedział Trevor Brennan, dyrektor generalny Jatomi Fitness Group.

Pod koniec ubiegłego roku z mapy zniknęły dwa kluby, jeden w Złotych Tarasach w Warszawie i drugi w rzeszowskim Millenium Hall. Na tym jednak nie koniec. Trevor Brennan, dyrektor generalny firmy Jatomi Fitness Group w wypowiedzi dla portalu PropertyNews.pl poinformował, że sieć klubów fitness znajduje się obecnie w stanie likwidacji.

Wyczerpany model biznesowy
Na przełomie 2017 i 2018 roku w całym kraju działało 35 klubów Jatomi. Jeszcze trzy lata temu było ich 37 i sieć szykowała się do ekspansji. Jednak, jak twierdzi Brennan, model biznesowy stworzony 9 lat temu, przestał się sprawdzać. Stąd właśnie decyzja o całkowitej likwidacji marki, która w ostatnim czasie przynosiła straty. Do tej sytuacji przyczyniły się również wysokie koszty dzierżawy i duża konkurencja w tym segmencie rynku.

Część z obecnie działających siłowni ma - zgodnie z zapowiedzią Brennana - zostać przekazana innym operatorom.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.