Tak tanio jeszcze nie było. Biedronka swoją ofertą zawstydziła sklepy eko

Biedronka zamierza promować swoją nową linię produktów goBio przez zawieszki na produktach oraz foldery i ulotki dostępne w sklepach.
Biedronka zamierza promować swoją nową linię produktów goBio przez zawieszki na produktach oraz foldery i ulotki dostępne w sklepach. mat. pras.
Wraz z początkiem roku sieć popularnych dyskontów ruszyła z ofertą produktów pod marką goBio z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. Znajduje się w niej 20 produktów – a to dopiero początek.

Marka goBio to w tej chwili m.in. mleko, jaja, jourt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony, oliwa extra virgin, ryż oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.

Wszystkie produkty posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami wspólnoty dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane. Asortyment produktów bio ma być sukcesywnie rozszerzany.

Co ciekawe, produkty bio z Biedronki dalekie są od cen, do jakich przyzwyczaiły nas sklepy eko. Makarony kosztują ok. 4 zł za paczkę, miód 12 zł za 250 gramów, jogurt - 1,29 zł za 105 ml a banany niecałe 4 zł za kilogram. To ceny promocyjne, ale regularne i tak nie są o wiele wyższe.

– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80% Polaków . Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – mówi Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej JMP.


Do tej pory w Biedronce można było kupić przede wszystkim ekologiczne warzywa i owoce. Polacy najczęściej kupowali marchewkę i jabłka w wersji bio. Ich dostawcą jest m.in. polska firma Awex współpracująca z Biedronką od 2004 roku.

Sieć postanowiła szerzej zadbać o zdrowie konsumentów – wprowadziła już wiele produktów marek własnych o obniżonej zawartości cukru, soli, czy tłuszczu.

Biedronka zamierza promować swoją linię towarów przez zawieszki na produktach oraz foldery i ulotki dostępne w sklepach.
Trwa ładowanie komentarzy...