Walentynkowy hit od Lidla. Takiej pizzy jeszcze w Polsce nie było

Lidl wprowadza do oferty czekoladową pizzę.
Lidl wprowadza do oferty czekoladową pizzę. Fot. Maciej Kuroń / Agencja Gazeta
Sieć handlowa Lidl w swojej najnowszej gazetce reklamowej prezentuje zaskakującą wersję dobrze znanego nam dania. To pizza, która zamiast tradycyjnych dodatków ma na wierzchu różne rodzaje czekolady.

Zaledwie kilka dni temu obchodziliśmy światowy dzień pizzy. Z tej okazji podzieliliśmy się z Wami wynikami badań przeprowadzonych przez „PizzaPortal.pl”. Wynika z niego, że wśród dań zamawianych online króluje pizza. Oczywiście dane dotyczyły tradycyjnych wersji tej potrawy.

Najchętniej wybierana przez Polaków pizza to capricciosa, której tradycyjnymi składnikami poza mozarellą są pieczona szynka, grzyby, karczochy i pomidory. Następna w zestawieniu jest królewska margerita, a za nią znajdują się hawajska, pepperoni i salami. Najpopularniejszymi zaś dodatkami okazały się pieczarki. Na podium znalazły się również dodatkowy ser i szynka. Co do sosów, to zdecydowanie wygrywa czosnkowy.

Hit od Lidla - czekoladowa pizza
Tymczasem Lidl postawił na odrobinę szaleństwa i w tygodniu, w którym wypadają walentynki wprowadził do swojej oferty czekoladową pizzę Guseppe od Dr. Oetkera. Tego nietypowego przysmaku będzie można spróbować w promocyjnej cenie 7,49 zł. Jednak sieć handlowa zabezpiecza się na wypadek dużej popularności tego niecodziennej wersji dobrze znanego nam włoskiego dania i już w gazetce reklamowej umieszcza dopisek „Będę krótko w lodówce”.



Czy słodka pizza, w której zamiast żółtego sera użyto białej czekolady ma szanse na podbój rynku? Tego nie wiemy, ale komentarze na Facebookowych forach są podzielone. Dla części internautów takie zestawienie jest niedopuszczalne, inni piszą, że chętnie spróbują nowego specjału.

Sam producent na opakowaniu informuje, że ta nowa dla polskiego klienta wersja pizzy jest idealna na śniadanie, przekąskę, imprezę i poprawę humoru. Proponuje też podawanie jej zarówno z lodami, jak i owocami.

Informacja na opakowaniu „limited edition” (red. edycja limitowana) każe przypuszczać, że pizza będzie dostępna tylko w okresie promocyjnym. Nie wiadomo więc, kiedy nadarzy się kolejna okazja do spróbowania tak egzotycznej wersji włoskiego dania.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.