Tiger is back. W nowej kampanii przekonuje, że każdy ma prawo do błędu

Po zeszłorocznej wpadce, producent napoju Tiger wraca z nową kampanią reklamową
Po zeszłorocznej wpadce, producent napoju Tiger wraca z nową kampanią reklamową Facebook.com/TigerEnergyDrink
Ale po błędzie jest czas na podniesienie się i walkę od nowa. To bezpośrednie nawiązanie do historii tego napoju, który kilka miesięcy temu zaliczył problemy wizerunkowe. Teraz wraca w ciekawej kampanii marketingowej.

Maspex Wadowice, zwany często polskim Nestle, znowu reklamuje napój energetyczny Tiger. Kilka miesięcy temu w mediach społecznościowych Tigera pojawiła się grafika przedstawiająca obwiązany kokardką środkowy palec wyciągnięty w obraźliwym geście i tekst: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Pewnie wszystko przeszłoby bez echa, gdyby nie fakt, że post pojawił się 1 sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

Sprawa była szeroko komentowana, dziennikarze wylewali Tigera na wizji, sieci sklepów obiecywały go więcej nie sprzedawać. Producent Tigera, Maspex Wadowice, przyznał się do błędu i wsparł Światowy Związek Żołnierzy AK kwotą 500 tysięcy złotych.

Prezes Maspeksu publicznie przeprosił za wpadkę, rozwiązano też umowę z agencją J. Walter Thompson obsługującą firmę w mediach społecznościowych i usunięto profil Tigera na Instagramie, gdzie pojawił się wspomniany wpis.

Teraz Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią pod tytułem "Bolesne upadki i epickie sukcesy". Nowy spot opowiada o ludziach, którzy realizują swoje pasje, zaliczając przy tym wiele błędów i upadków. Ale prowadzą do jednego – sukcesu. W filmie motocykliście, który próbował stanąć na jadącym motocyklu, w końcu się to udaje.


Nowe reklamy Tigera
Trudno oprzeć się wrażeniu, że spot nawiązuje też do samej historii Tigera – po błędzie w końcu znów próbuje swoich sił i wraca do gry. Z drugiej strony delikatnie nawiązuje do reklam swojego konkurenta – Red Bulla.

– Wychodzimy z nowym komunikatem - "Każdy popełnia błędy, podejmuje złe decyzje i na nich uczy się dochodzenia do perfekcji". W spocie pokazujemy, że Tiger ma dodawać energii, której potrzeba człowiekowi w drodze do osiągnięcia epickich sukcesów, które będą podziwiać inni. Marka dalej chce być blisko młodych ludzi, jednak dojrzewa wraz z nimi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Wronecki, client service director&partner w agencji Brasil, odpowiedzialnej za koncept i strategię kampanii.
Trwa ładowanie komentarzy...