To się nazywa agresywna promocja. Huawei dosłownie zastawił salony rywali

Ciężarówki Huawei zasłaniają salon Apple w Londynie - donoszą branżowe portale na Wyspach.
Ciężarówki Huawei zasłaniają salon Apple w Londynie - donoszą branżowe portale na Wyspach. Fot. Facebook / Fresh Android News
W rynkowej walce nie przebiera się w środkach. Na Wyspach ciężarówki z masywnymi reklamami najnowszego smartfona P20 firmy stanęły przed salonami najważniejszych konkurentów: Apple i Samsunga.

Ciężarówki, praktycznie zasłaniające fasady salonów gigantów rynku smartfonowego, stanęły m.in. przed salonami konkurencyjnych firm w Londynie. Akcja poprzedza wtorkową premierę flagowego smartfona chińskiej firmy, która ma mieć miejsce we wtorek w Paryżu. To zresztą nie jedyny element kampanii – w pobliżu salonów innych firm pojawiły się reklamujące P20 i P20 Pro graffiti, z napisem „renesans nadchodzi”. Reklamy doradzają też: „poczekaj” (wait) oraz „bądź cierpliwy” (be patient).

Wspomniany „renesans” ma dotyczyć przede wszystkim fotografii: P20 ma być wyposażony w obiektywy wyprodukowane przez legendarną firmę Leica – o rozdzielczości 12 i 20 megapkseli. System obejmuje m.in. sensor RGB 40 megapikseli i monochromatyczny – 20 megapikseli. Oznacza to, że P20 będzie w stanie robić imponujące jakością zdjęcia nawet w fatalnych warunkach świetlnych.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.