„Zauważyłem ubikację naprzeciw, zamknąłem się i przespałem w niej do rana”. Xiaomi otworzył sklep w Krakowie

Miłośnicy marki i łowcy okazji w dramatycznym biegu pod drzwi salonu Xiaomi.
Miłośnicy marki i łowcy okazji w dramatycznym biegu pod drzwi salonu Xiaomi. Fot. YouTube
Okazuje się, że nie tylko Apple potrafi budzić w miłośnikach marki skrajne emocje i skłaniać ich do wyjątkowych poświęceń. Na otwarciu salonu w Krakowie zgromadził się tłum fanów marki i łowców okazji, wśród których nie brakowało prawdziwych desperatów.

– Przyjechałem tu wczoraj o 21, żeby zobaczyć, w jakiej lokalizacji jest sklepopowiadał wysłannikowi portalu Spider's Web Karol, pierwsza osoba, która dostała się do nowego salonu Xiaomi. – Miałem zamiar spać przed wejściem całą noc, ale zauważyłem ubikację naprzeciw, w której zamknąłem się i przespałem do 9 rano – dodawał, zastrzegając, że przyjechał ze śpiworem i kurtką, żeby nie spać „na twardym”.
I jak twierdzi, było warto: obsługa nowego salonu, chcąc uniknąć dantejskich scen, rozdawała przed wejściem numerki – jemu przypadł „1”. A to uprawniało go do zakupu wybranego produktu za złotówkę.

Jak relacjonuje Spider's Web, przy rozdawaniu opasek z numerkami nie obyło się jednak bez przerw. Przed galerią Serenada od świtu gromadził się już tłumek kolejnych klientów, którzy po otwarciu galerii puścili się pod salon biegiem. – Cała kultura ludzi uciekła, można powiedzieć – relacjonuje słowa rozmówców wysłannik portalu. – Część ludzi młodych fajnie nakręconych, fajnie się rozmawiało, ale niektórzy ludzie do gardła sobie skakali – wspominano nerwowy poranek z miłośnikami marki.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.