Ponad 5 mln klientów poszło w weekend do Biedronki. Nic dziwnego, że sieć powtarza rekordową promocję

W poprzedni weekend sklepy Biedronka odwiedziło ponad 5 mln klientów.
W poprzedni weekend sklepy Biedronka odwiedziło ponad 5 mln klientów. Fot. Maciej Świerczyński / Agencja Gazeta
Piątek i sobota, 13-14 kwietnia, to ma być powtórka z promocji. Akcja „piątek i sobota bez VAT”, o której pisaliśmy w ubiegłym tygodnia, okazała się być oszałamiającym sukcesem – w poprzedni weekend do Biedronki pofatygowało się przeszło 5,2 miliona klientów. Tym razem jednak sieć obejmie promocją nieco inny asortyment.

Zabawki, sprzęt elektroniczny i elektryczny, artykuły gospodarstwa domowego, oświetlenie, środki do prania, papier toaletowy, ręczniki papierowe, czekolada i słodycze – oto zestawienie produktów, którymi w tym tygodniu sieć Biedronka będzie chciała przynęcić konsumentów. W sumie chodzi o 9,5 tysiąca artykułów: laptopów, konsol, telewizorów, telefonów, rowerów czy mebli.

Reguły są podobne, jak tydzień wcześniej: w zależności od tego, jaką stawką VAT obłożona jest dana kategoria produktów, na takie też rabaty będą mogli liczyć klienci, którzy będą robić zakupy. Oznacza to rabaty na poziomie od kilku do ponad dwudziestu procent (obowiązujące w Polsce stawki to 5, 8 i 23 proc. VAT). W tym przypadku klienci mogą liczyć na największe rabaty – olbrzymia większość zakwalifikowanych do promocji produktów jest obłożona 23-procentowym VAT-em.

Biedronka idzie za ciosem. Wspomniane 5 milionów klientów z ubiegłego weekendu oznaczało kilkuprocentowy wzrost w porównaniu z ruchem w „normalne” piątki i soboty. – Postanowiliśmy kolejny raz dać klientom możliwość większych oszczędności – podkreśla Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej sieci Biedronka. – Mamy też świadomość, że podążanie za preferencjami klientów znajduje następnie odzwierciedlenie w badaniach, według których Biedronka jest głównym miejscem zakupów FMCG na polskim rynku – dorzucała.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.