Mamy nowe polskie ministerstwo? Jest nawet orędzie. Ta nietypowa reklama poruszyła internet

Nietypowa reklama poruszyła internet. Ministerstwo Obrony Ziemi ostrzega przed najazdem obcych.
Nietypowa reklama poruszyła internet. Ministerstwo Obrony Ziemi ostrzega przed najazdem obcych. Screenshot TouTube / Ministerstwo Obrony Ziemi
Komunikat brzmi groźnie: „Ziemianie i Ziemianki, jesteśmy zagrożeni”. To nowe „Ministerstwo Obrony Ziemi” ostrzega nas przed inwazją obcych. Ale nie pozostawia nas samych sobie.

W ten oto sposób zostajemy uprzedzeni o czyhającym niebezpieczeństwie. Ministerstwo publikuje bowiem dość szczegółowy poradnik, jak uchronić się przed atakiem obcych. A wśród nich samego Thanosa, który zgodnie z zapowiedzią już 13 kwietnia, a więc w ten pechowy piątek w ubiegłym tygodniu, wkroczył w ziemską atmosferę i buńczucznie ogłosił, że nas wszystkich zgładzi.

Portal do odległej galaktyki otworzył się w lodówce
Dowiadujemy się, jakie zjawiska mogą być początkiem inwazji. Jednocześnie autorzy uspokajają, że to nie muszą być obcy, a na przykład... codzienność, która tym razem nas zaskoczyła. I tak otwierający się w lodówce portal do odległej galaktyki może się okazać jedynie świeżą dostawą warzyw, o której ktoś z domowników zapomniał nas poinformować. Podobnie w przypadku obserwacji zjawisk galaktycznych najlepiej po prostu nakryć głowę i powoli udać się w kierunku bunkra.

Całości dopełnia film, na którym możemy wysłuchać Ministra Obrony Ziemi.

Ta nietypowa jak na nasze polskie standardy reklama wywołała poruszenie w internecie. Zachwycił się nią między innymi bloger Przemek Pawełek, który na swoim fanpejdżu na Facebooku napisał krótko i treściwie:

TO JEST BARDZO GRUBE.
Doceniam!!!
Czy mi się wydaje, czy czegoś takiego jeszcze u nas dotąd nie odpalano?


Tak nietypowa reklama zaprasza nas na najnowszy film Marvela „Avengers. Wojna bez granic”. Jego premiera odbędzie się w środę 25 kwietnia.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.