Samsung mistrzowsko strollował Apple. Tą reklamą uderza w najczulszy punkt iPhone'a

W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców
W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców youtube.com/Samsung US
W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców. W najnowszym spocie bezlitośnie wyszydził największą bolączkę telefonów swojego konkurenta – problem z wolno działającymi iPhone'ami starszych generacji.

W swoim spocie Koreańczycy w mało subtelny sposób dają do zrozumienia, że jeżeli chcesz, by telefon służył ci na co dzień do wykonywania różnych operacji, powinieneś przesiąść się na flagowca Samsunga.

Reklama przedstawia kobietę, która próbuje za pomocą iPhone'a otworzyć bilet elektroniczny na lotnisku, posłuchać muzyki w samolocie i zamówić taksówkę. Wszystkie plany spaliły jednak na panewce – jej smartfon działa zbyt wolno. To wyraźny przytyk koreańskiego producenta do afery z celowym spowalnianiem starszych modeli, czyli praktyki, do której Apple przyznał się w ubiegłym roku. Przy okazji dostaje się również designowi nowego flagowca koncernu z Cupertino – iPhone'owi X (czy fryzura mężczyzny i jego syna z końcówki spotu czegoś wam nie przypomina?).
Naśmiewanie się z telefonów konkurencji nie jest rzecz jasna w branży jakąś nowością. W ubiegłym roku Xiaomi w trakcie prezentacji jednym slajdem uderzyło w Samsunga i Apple jednocześnie. Koncern zaprezentował wówczas wygląd telefonów konkurencji, porównując go do zarośniętych mężczyzn.
Trwa ładowanie komentarzy...