Zuchwały skok na Biedronkę. Łupem były naklejki i karty z piłkarzami

Promocja Biedronki może się wydawać zabawą, ale kara za kradzież kart i naklejek może sięgnąć nawet 5 lat pozbawienia wolności.
Promocja Biedronki może się wydawać zabawą, ale kara za kradzież kart i naklejek może sięgnąć nawet 5 lat pozbawienia wolności. Fot. YouTube / PrntScr
Cóż, kradzież to kradzież – można by rzec. Jeżeli komuś wydawało się, że zbieranie kart i naklejek z wizerunkami piłkarzy, jakimi promuje zakupy sieć Biedronka, to niewinna zabawa, to jest w błędzie. Mieszkance Wałbrzycha, którą najwyraźniej piłkarska pasja pchnęła do kradzieży przeszło dwustu zestawów kolekcjonerskich, grozi nawet pięć lat pozbawienia wolności.

Jak donosi portal Ochrona24.pl, w jednym z marketów sieci Biedronka w mieście doszło do zuchwałej kradzieży: pewna kobieta miała, korzystając z nieuwagi sprzedawców i obsługi sklepu, ukraść aż 226 opakowań kart i naklejek kolekcjonerskich, jakimi promuje zakupy sieć przez mundialem w Rosji.

Funkcjonariusze wałbrzyskiej policji niezwłocznie przystąpili do działania. Ustalono – zapewne na podstawie nagrań z monitoringu – kim jest podejrzana i już następnego poranka zatrzymali 36-letnią kobietę.

Sprawczyni nie próbowała się wypierać – w czasie przesłuchania przyznała się do winy. Saszetki ze skradzionymi kartami i naklejkami wyceniono w sumie na 560 złotych, a funkcjonariuszom udało się odzyskać część łupu. Można się śmiać, ale 36-latce grozi za ten wyskok jednak aż pięć lat więzienia.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.