Wojna na rynku przewoźników autobusowych. Tysiące biletów tańszych o połowę

Polonus łączy się z lokalnymi przewoźnikami pod marką Polonus Partner. Tysiące tanich biletów do 250 miast
Polonus łączy się z lokalnymi przewoźnikami pod marką Polonus Partner. Tysiące tanich biletów do 250 miast fot. Henryk Borawski / materiały prasowe
Tanie bilety autobusowe. Polonus tworzy koalicję z lokalnymi przewoźnikami. Nowa marka będzie bardzo patriotyczna, bardzo nowoczesna i bardzo atrakcyjna cenowo. W ten sposób Polonus rzuca rękawicę swojemu największemu rywalowi, pomarańczowo-zielonemu Flixbusowi.

Na początek Polonus Partner, bo taką nazwę przyjął nowy konglomerat autokarowy, sypie garścią promocji. Do końca czerwca na klientów czekają tysiące biletów w niższych o połowę cenach. Bilety są dostępne na platformie internetowej PolonusPartner.pl, ale nie tylko - można je również kupić na stronach partnerów, jak donosi portal transport-publiczny.pl.

A lokalnych przewoźników, z którymi Polonus tworzy nową markę, udało się zdobyć całkiem sporo. Są to podkarpacki Neobus, lubelski Contbus, lubelski Garden Express, warmińsko-mazurski PKS Elbląg, zachodniopomorski PKS Szczecin, przemyski Albatros Bus oraz podlaski Żak Express.

Polonus stawia na patriotyzm
Choć na razie partnerzy pochodzą głównie ze wschodu, Piotr Pogonowski, dyrektor zarządzający Polonusa, zapowiada również rozmowy z przewoźnikami z zachodu. Na razie jednak linii będzie w sumie 50 i połączą one 250 polskich miast.


Autokary nowej marki będą malowane na biało oraz sygnowane logiem Polonus Partner i logiem lokalnego przewoźnika. Narodowa kolorystka i orzełek w logo mają wyróżniać nową markę od głównego konkurenta, czyli FlixBusa. Przewoźnik kilka miesięcy temu wszedł na polski rynek zza zachodniej granicy, przejmując Polskiego Busa i oferując wyjątkowo tanie bilety, szczególnie na trasach międzynarodowych.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.