Oferta pracy roku. 21 tysięcy za objeżdżanie świata, „doświadczenie i wykształcenie są bez znaczenia”

Pracujący dla Pekao S.A. travelgramer zarobi za te wakacje 21 tys. zł, testując kartę wielowalutową tego banku.
Pracujący dla Pekao S.A. travelgramer zarobi za te wakacje 21 tys. zł, testując kartę wielowalutową tego banku. Fot. 123rf.com
Kandydat ma być otwarty, odważny, ciekawy świata, lubić wyzwania i mieć swoje kanały w mediach społecznościowych – takich jak Facebook, Instagram, YouTube – czyli też swobodnie czuć się przed kamerą. Za to nie mają większego znaczenia wcześniejsze doświadczenia zawodowe czy ukończone studia. Byleby mieć ukończone 18 lat.

Autorem oferty jest Bank Pekao S.A. oraz biuro podróży Itaka, a zatrudniona na stanowisko „travelgramera” osoba będzie miała jedno kluczowe zadanie: sprawdzić w praktyce, jak działa wielowalutowa karta Banku Pekao.

Travelgramer - ile zarabia?

W ciągu trzech wakacyjnych miesięcy travelgramer objedzie najpopularniejsze wśród Polaków turystyczne destynacje: Grecję, Maroko, Francję, Bałkany, Turcję, Włochy. Za podróże zapłacą, rzecz jasna, pracodawcy. Osobno travelgramer otrzyma też honorarium za cały trzymiesięczny projekt: 21 tys. zł brutto.

Jak informuje portal Puls HR, rekrutacja trwa do 2 lipca 2018 roku i składa się właściwie z jednego kluczowego zadania: należy na YouTube umieścić film, w którym kandydat uzasadni, dlaczego miałby otrzymać tę pracę. Link do filmu należy wysłać na adres info@pekaopracamarzen.pl, podając swoje imię i nazwisko.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.