Znany instagramer straszy, że to koniec zarabiania na Instagramie. "Weźcie się za prawdziwą pracę"

Zarabianie na Instagramie. Era influencerów dobiega końca?
Zarabianie na Instagramie. Era influencerów dobiega końca? pixabay.com
Ma ponad 10 mln fanów na Instagramie i jedną prostą radę dla swoich potencjalnych naśladowców. - Weźcie się za prawdziwą pracę – poucza Josh Ostrovsky, znany szerzej pod nickiem The Fat Jewish („Tłusty Żyd”).

"Era influencerów dobiega końca" – wieszczy Ostrovsky. Jego zdaniem w dzisiejszych czasach wszyscy chcieliby oddziaływać na opinię publiczną, a jednocześnie „nikt nie chce znaleźć pracy”. A to błąd.

– Ludzie zaczynają doświadczać czegoś w rodzaju poczucia wypalenia social mediami – opowiada instagramer, cytowany przez CNN. – Ile razy mogę patrzeć na twoje dziecko, wspaniały, różowy zachód słońca w Los Angeles, miskę z jagodami acai albo telewizor 5K? – pyta retorycznie.

Zarabianie na Instagramie
The Fat Jewish zauważa też, że influencerów zrobi się w końcu zbyt wielu. Marki będą mogły w nich przebierać jak w ulęgałkach, co przełoży się na oferowane stawki. – Im więcej osób dołącza do marek, tym mniej jest warta każda osoba – dorzuca.


Ostrovsky postanowił wcielić już swoje rady w życie. Wypuścił na rynek wina pod marką Swish. Instagramer chce tchnąć nieco fantazji i humoru w tę skostniałą branżę, proponując konsumentom napoje alkoholowe pod takimi nazwami jak „Family Time is Hard” („Przebywanie z rodziną jest męczące”). Ostrovsky chwali się, że wina rozprowadza już 20 tys. handlarzy.


Trudno jednak nie zauważyć, że The Fat Jewish dyskontuje w ten sposób swoją popularność zdobytą jako... influencer.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.