Ekspert z zakresu projektów unijnych

Masz pomysł na biznes, ale brakuje środków? Oto, jak upolować dotacje

Większość prób wyszukania ścieżki dotacji dla początkującego przedsiębiorcy to gehenna, która często kończy się wywieszeniem „białej flagi” już po kilku godzinach ślęczenia w Internecie. Poszukujący zbyt szybko się poddaje i rezygnuje. Często słyszę od takiego, że się nie da, że nie wiadomo, o co w tym wszystkim chodzi i że macie dość. To błąd. Wytłumaczę, jak skutecznie pozyskać dotację na własny projekt.

SMART BUSINESS

Abonament na bezpieczeństwo

Ta jedna funkcja sprawia, że monitoring firmy warto zlecić sieci komórkowej

ONLINE MARKETING

6 praktycznych wskazówek, jak zbudować obecność firmy w internecie

Reklama w internecie działa jak przysłowiowy kij o dwóch końcach. Z jednej strony stawia przed każdą firmą ogromną szansę na pozyskiwanie większej ilości klientów, zwiększenia rozpoznawalności marki… a z drugiej stanowi dla niej ryzyko. Najmniejszym z tych ryzyk jest nieprzemyślane rozdysponowanie budżetu marketingowego.

Reklama w Google najpopularniejszym narzędziem marketingu

Ponad połowa polskich firm inwestuje w reklamę w Google. Te rewelacje przynosi najnowszy raport dotyczący aktywności polskiego biznesu w Internecie, przygotowany przez IAB Polska i PwC. Tak naprawdę pozycjonowanie napędza także kampanie w social media, bo uzupełniają one SEO (marketing w wyszukiwarce). To pokazuje jak bardzo Google zdominowało nasze życie i biznes.