NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

BLOGI

  • Polaku nie kradnij na Facebook'u - czyli słowo o tym jak mąż złego kremu użył.

    Kilka dni temu koleżanka na Facebooku udostępniła tekst. Tekst był zabawny i ostry, a sytuacja w nim opisana tragikomiczna, czyli mogło się skończyć znacznie gorzej. Anna Szczepanek - Nietypowa Matka Polka – pisze jak jej małżonek szukał w łazience kosmetyku, który poradzi sobie z...

  • Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?

    Od wtorku dostaje dziesiątki wiadomości na temat tego w jaki sposób tworzyć wartościowe treści na fejsie, w taki sposób aby ludzie je czytali, klikali, lajkowali i udostępniali.

  • Czy dodawać nieznajomych do znajomych na fejsie? Rzecz o Facebook Networkingu

    Do tej pory powiedziano już wiele na temat Facebook marketingu, ale niewiele wiemy na temat wykorzystania prywatnego profilu osobowego w biznesie.

  • Koniec epoki lubienia

    Podobno w mediach społecznościowych nie ma dobrych i złych komentarzy, są tylko takie, które budują twoją markę osobistą i takie które ją niszczą. Zastanawiam się czy to jest nadal aktualne w przypadku współczesnych mediów społecznościowych. Stara zasada „pomyśl dwa razy zanim nic nie powiesz” w dyplomacji jest dobra, ale w mediach społecznościowych może oznaczać najdelikatniej mówiąc brak efektu. Unikanie wyrażania swojej opinii, słodzenie plus umiarkowany narcyzm dla współczesnego odbiorcy jest jasnym sygnałem: ten człowiek prawdę ukrywa, a pokazuje tylko lukier. Co gorsza, istnienie w mediach społecznościowych jedynie w celu „budowania wizerunku” jest kiepskim pomysłem. Tak samo jak stosowanie reguł dyplomacji tam gdzie wszyscy chcą jakiejś prawdy.

  • Spotkania branżowe i lokalne - dlaczego warto się tam znaleźć?

    Spotkania z inspirującymi i pełnymi energii ludźmi to świetna okazja, żeby spojrzeć na świat z innej perspektywy. Bywa jednak tak, że w natłoku goniących nas terminów, obowiązków domowych i noworocznych postanowień nie mamy czasu i energii, żeby móc zaplanować sobie kolejne wyjście z domu. Często więc rezygnujemy z takich aktywności i poprzez to tracimy możliwość zyskania kolejnych, cennych wskazówek.

  • Zmiany w ekosystemie serwisów społecznościowych

    W czasach, w których Facebook ma więcej użytkowników niż najbardziej zaludnione państwo na ziemi, ok. 50% całej światowej populacji to osoby poniżej 30 roku życia, a więcej ludzi ma internet w telefonie niż w domu, sposoby komunikacji zmieniają się błyskawicznie. Dostęp do internetu jest coraz szybszy i powszechniejszy, urządzenia coraz bardziej funkcjonalne, a użytkownicy coraz bardziej zaangażowani. W rzeczywistości internetowej miejscem łączącym te wszystkie sfery są media społecznościowe. O tym, że w ciągu ostatnich lat korzystanie z platform społecznościowych bardzo się zmieniło, nie trzeba nikogo przekonywać. Czy można jednak określić w jaki sposób?

  • Marketingowa wolna amerykanka

    Szeroko zakrojone, interdyscyplinarne badanie, które dla belgijskiego inspektora ochrona danych osobowych przeprowadzili naukowcy z Wolnego Uniwersytetu w Brukseli i Uniwersytetu w Leuven, potwierdziło, że Facebook śledzi nas na potęgę – nie tylko swoich użytkowników, ale wszystkich, którzy znajdą się w zasięgu jego społecznościowych wtyczek (przycisk „Lubię to”). Jaskrawych naruszeń europejskiego prawa o ochronie danych osobowych badacze znaleźli jednak więcej. Jak to się dzieje, że portal – formalnie zarejestrowany w Irlandii i podlegający europejskiej jurysdykcji – robi na naszym rynku, dosłownie, co chce?