NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

  • Piotr Grządziel pomaga budować sukces w biznesie, ucząc, jak prawidłowo kreować markę osobistą
    "Ani kij, ani marchewka". Piotr Grządziel o drodze zdobywania szczytów w biznesie, o których nigdy nie pomyślałeś

    "Jestem najskuteczniejszy, moje usługi są najlepsze, a błędy to dla mnie abstrakcja". Na przedstawieniu siebie w samych superlatywach dużo dzisiaj w biznesie nie ugramy. Czemu? Bo przedsiębiorca musi być wiarygodny. Każdy z nas ma swoje problemy i ciągle szukamy wskazówek, jak je rozwiązać. Nasi klienci chcą od nas usłyszeć, jak mogą lepiej radzić sobie ze swoimi wyzwaniami.

  • Nowoczesny człowiek pała miłością nie tylko do technologicznych gadżetów, ale także do środowiska, z którego czerpie uroki życia
    Eco, czyli kto? Tych zasad musimy przestrzegać, jeśli nie chcemy uchodzić za pseudoprzyjaciela środowiska

    Słuchawki na uszach, na przegubie dłoni mierzący spalane kalorie zegarek, w kieszeni nieodzowny smartfon, a w małym palcu obsługa dziesiątek apek. Starczy? Nie do końca, bo żeby być nowoczesnym człowiekiem, nie wystarczy otaczać się modnymi technogadżetami. Fascynacja high-techem musi jeszcze iść w parze z miłością do Matki Ziemi.

  • Firma Drutex, zajmującą się produkcją okien i drzwi, podejmuje się szeregu inicjatyw charytatywnych, by stworzyć wizerunek społecznie odpowiedzialnego podmiotu
    CSR to nie koszt, a inwestycja. Tak do polityki odpowiedzialności społecznej podchodzi firma Drutex

    Nowoczesna firma powinna nie tylko dbać o wielkość zysków i kreować swój wizerunek wyłącznie w oparciu o sukcesy rynkowe. Równie istotne w budowaniu przez nią strategii wizerunkowej są przedsięwzięcia podejmowane na rzecz szeroko rozumianego społeczeństwa. Wpisują się one w politykę zwaną Corporate Social Responsibility (CSR), czyli społeczną odpowiedzialność biznesu. O tym, jak powinna być ona realizowana w praktyce, można przekonać się na przykładzie polskiej firmy Drutex, która od dłuższego czasu wykazuje się wrażliwością na sprawy społeczne.

  • Robiąc zakupy, zapominamy niekiedy poprosić o paragon albo zabrać go z kasy
    Liczby nie kłamią. Narodowa Loteria Paragonowa hitem wśród Polaków!

    Robiąc zakupy, często zapominamy poprosić o wydanie paragonów, a jeśli nawet odbieramy z kasy kwitki i tak większość z nich szybko ląduje w koszu, bo mamy w sobie odruch ich wyrzucania. Tymczasem można na nich zrobić bardzo dobry interes. Przekonała się o tym pewna mieszkanka Regulic, która niedawno zamieniła je na nowiusieńki samochód.

  • Zwycięzcy organizowanego przez nas konkursu uczestniczą w 4-miesięcznym kursie programowania CodersTrust - mówi Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. CSR w firmie Provident
    „To może być przepustka do lepszego życia”. Ten program to alternatywa dla wyjazdu za chlebem

    Setki godzin nauki, hektolitry wypitych kaw i ogrom materiału do przyswojenia w krótkim czasie. To był skok na głęboką wodę, ale ci, którzy się na niego zdecydowali, zgodnie twierdzą, że była to jedna z lepszych decyzji podjętych w ich życiu. Nie tylko zyskali będące na wagę złota umiejętności, ale także otworzyły się dla nich perspektywy pracy bez konieczności wyjazdu do dużego miasta.

  • Taniej nie zawsze znaczy lepiej. Za nieoryginalne wkłady do drukarek laserowych przyjdzie nam niekiedy słono zapłacić
    Oryginału nie zastąpi nic. Fakty i mity dotyczące wkładów do drukarki

    Oszczędność? Niewątpliwie to ją wymienia się wśród cnót współczesnego zaradnego człowieka. I o ile z potrzebą racjonalnego zarządzania swoimi funduszami nie ma co dzisiaj dyskutować, o tyle z ręką na sercu trzeba przyznać, że nie zawsze oszczędzanie popłaca. Ta prawda boleśnie daje o sobie znać w sytuacji, gdy kupujemy coś po niższej cenie, po czym okazuje się, że z tańszym nabytkiem mamy tylko same problemy, przez które w sumie ponosimy i tak wyższe koszty.

  • Specjalizujący się w kreowaniu marki osobistej Piotr Grządziel i Anna Szubert opowiedzieli, w jaki sposób ją budować, by świecić triumfy w biznesie
    Najważniejsze pytanie to „dlaczego”. Eksperci radzą, jak przekuwać markę osobistą na dobrze prosperujący biznes

    Jeśli nie mówisz „Dlaczego robisz to, co robisz”, nikogo nie zainspirujesz. To zdecydowanie najcenniejsza lekcja, jaka płynęła z wygłoszonych 10 kwietnia wykładów Piotra Grządziela i Anny Szubert, którzy przybliżyli gościom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak wiele w biznesie i nie tylko można zyskać, budując na mocnych fundamentach markę osobistą.

  • Polska od lat utrzymuje pozycję lidera eksportu mięsa drobiowego w Unii Europejskiej
    Nie taki diabeł straszny, jak go malują. Hodowca z Polski zapewnia rodaków – „nie macie się czego bać”

    Statystyki nie pozostawiają absolutnie żadnych wątpliwości – drób jest polską specjalnością, a nasz kraj mimo ostatnich zawirowań nadal pozostaje liderem eksportu mięsa drobiowego w całej Unii Europejskiej. Ten sukces nie zawsze jednak przekłada się na wiarę rodzimych konsumentów, którym zdarza się mieć wątpliwości, czy aby polski drób jest bezpieczny. Dotyczą one też warunków jego hodowli, czym niepokoją się zwłaszcza stojące na straży praw zwierząt organizacje.

  • Snapchat, aplikacja do przesyłania krótkich filmów i podpisanych zdjęć, jak każde social media nadaje się do promowania marek. To jednak bardzo specyficzne narzędzie promocji
    Używasz tylko Facebooka? To błąd. Bez tego duszka nie podbijesz serc młodych internautów

    Ma ponad 300 milionów wielbicieli, jego ojciec jest miliardem, a biznes stara się z nim zakumplować. Spokojnie, to nie kolejne złote dziecko Hollywoodu czy światowej estrady, o którym z namiętnością rozpisują się tabloidy. Takim godnym podziwu życiorysem może pochwalić się Snapchat, który stopniowo podbija serca amatorów social media. Również te, które biją w piersiach biznesmenów wydeptujących nowe ścieżki promocji. Dlaczego patrzą oni na niego z coraz większą życzliwością?

  • Na uczestników tegorocznej edycji TARGÓW Dom Inteligentny czeka wielu wystawców oraz szereg prelekcji, prezentacji i premier.
    Tu "dom" nabiera zupełnie innego znaczenia. Targi, które są mekką dla tych, którzy kochają swoje cztery kąty

    Nowoczesny dom to coś więcej niż ładnie i funkcjonalnie urządzona przestrzeń. Dzisiaj za tym pojęciem kryje się naszpikowany technologią zestaw gadżetów, które przestają być uważane wyłącznie za zachcianki nowobogackich. Orędownicy tezy, że cztery kąty powinny szanować nasz czas, bo przecież światło można gasić na zawołanie, a smartfonem zarządzać kuchnią jak centrum dowodzenia, mają gdzie promować swój lifestyle. Bo ich mekką są TARGI DOM inteligentny.