NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

  • Prezes Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej Jean-François Fallacher i robot Pepper otworzyli czwartą edycję Spotkań Warszawskich.
    Spełnić sen XX. wieku. Sztuczna Inteligencja była tematem czwartej edycji Spotkań Warszawskich

    Tacy pisarze jak Izaak Asimov i Stanisław Lem już kilkadziesiąt lat temu nadali robotom prawo bytowania w naszym świecie. W czasach życia tych genialnych wizjonerów androidy istniały jedynie w snach i marzeniach, w których wracały spacery z elektro-przyjaciółmi. Jednak w XXI wieku Sztuczna Inteligencja na dobre przestała być tylko wytworem marzeń i literacką fikcją. Na tyle, iż inwestycje w AI stały się głównym tematem czwartej edycji Spotkań Warszawskich, które 15 czerwca odbyły się na Zamku Królewskim w Warszawie.

  • Kampania Siła dla maluszków marki Pampers.
    Budowanie marek. Jak sprawdzają się uniwersalne prawdy marketingowe w świecie technologii?

    Czwarta rewolucja technologiczna zmienia świat, to niezaprzeczalne. Żyjemy w rzeczywistości zarządzanej przez algorytmy i sztuczną inteligencję, pełnej niezliczonych danych i zautomatyzowanych procesów. Czy w czasach błyskawicznych przemian istnieją jeszcze jakieś niezmienne, uniwersalne prawdy marketingowe?