
Jak na Francuzów nie są przystojni. Trudno się dziwić Manuel Conejo i Florent Steiner, że zamiast na stylizacji własnego wizerunku skupiają się na mrówczej pracy przed komputerem. Stworzyli kilkanaście serwisów internetowych, aż wreszcie jeden wypalił - i uwiódł m.in. tysiące polskich kobiet.
REKLAMA
Ich AdopteUnMec.com - w polskiej wersji „Zaadoptuj Faceta” w minionym roku zarobiło 22 mln euro, na świecie ma już 12 mln użytkowników. Co chyba jest niezłym wynikiem jak na portal randkowy działający od 2008 roku.
Pomysł na serwis był nietypowy, a właściwie jedyny, które pełną władzę oddaje kobietom. Zazwyczaj jest tak, że na portalach randkowych wszystkie kobiety są namolnie spamowanie mniej lub bardziej fajnymi propozycjami. Conejo i i Steiner postanowili odwrócić role. - W naszym serwisie rządzą kobiety, a mężczyźni mogą się tam tylko zarejestrować i czekać na czułe słówko drugiej strony - mówi Manuel Conejo w wywiadzie dla niemieckiego "Unternehmer".
ZaadoptujFaceta.pl działa w Polsce od kwietnia 2013 r. i ma już ponad 200 tys. użytkowniczek. Prócz oryginalnego layout’u i dowcipu, serwis wyróżnia stylistyka nawiązująca do sklepu internetowego. ZaadoptujFaceta.pl ogłasza więc promocję, a to na na brodatych, a to na rudych, wykształciuchów czy pakerów. W ten sposób do „koszyka” codziennie trafia około 5 tys. mężczyzn, a użytkownicy wysyłają sobie ponad 30 tys. „zauroczeń” w ciągu doby.
Manuel Conejo i Florent Steiner zaczęli własny biznes od portalu poświęconemu życiu nocnemu Paryża, trendom dla imprezowiczów. - Kilka ich znajomych zwierzyło się, że serwis jest fajny, ale one ciągle otrzymują wiadomości od ludzi, z którymi nie chcą rozmawiać. Tak padł pomysł serwisu, w którym to dziewczyny decydują o tym komu wyślą zaczepkę. To jest bardzo komfortowe dla kobiet, a dodatkowo wbrew wielu tradycyjnym schematom, że jak kobieta zaczepia facet to na pewno jest puszczalska - wspominał Manuel Cone.
