– Innowacje mają w pornografii miejsce, bo jest to ekosystem, w którym uczestnicy chcą (a nawet są wręcz zmuszeni do tego) eksperymentować – powiedział Bruce Arnold z Caslon Analytics cytowany przez portal The Daily Beast. – To obszar, w którym eksperymentowanie nie jest powstrzymywane przez rozsądek, dobry smak czy biurokrację.
Zaledwie kilka dni po premierze iPada – tabletu Apple reklamowanego jako narzędzie do grania, czytania i przeglądania sieci – pojawiło się obwieszczenie. Jedna z największych światowych firm pornograficznych powiedziała, że udało jej się stworzyć sposób na strumieniowanie filmów na urządzenie, pomijając restrykcje sklepu Apple dotyczące zawartości. To ogłoszenie pokazuje dobrze znaną, ale rzadko wygłaszaną prawdę: gdy tylko pojawia się nowa platforma, przemysł rozrywki dla dorosłych jest jednym z pierwszych, które ją adaptują – o ile same jej nie stworzyły. Czytaj więcej
– Podczas gdy PornHub, YouTube i Vimeo rozwijają się i prosperują, inna branża zaczyna się dusić. Stare firmy mediowe, te których korzenie sięgają drukowanych gazet, walczą, by zrozumieć nowe środowisko stworzone przez internet – pisze Josh Kleyman w The Daily Beast. Kleyman zaznacza w swoim artykule, że internet to nieograniczony plac zabaw dla uzależnionych od informacji. – Artykuły, filmy, tweety, zarówno od dziennikarzy jak i blogerów, wszystko jest jedynie kilka kliknięć od czytelnika – dodaje i zaznacza, że internet postawił przed gazetami duże wyzwanie: darmowe treści.