
MU-MU to marka luksusowych skórzanych toreb i akcesoriów. Podbija ostatnio rynek, a ich produkty można zobaczyć na ramionach gwiazd show-biznesu. Nie byłoby w tym może nic niezwykłego gdyby nie fakt, że firmę założył młody Polak, który z biznesem nie miał wcześniej niż wspólnego. Ani z tym, ani z żadnym innym. To jego pierwsza działalność.
Nie kończyliśmy żadnych szkół projektowania, nie jesteśmy więc wykształconymi w tym kierunku profesjonalistami, ale można powiedzieć, że nabyliśmy pewne umiejętności projektowania w praktyce. Istotne jest, że od początku świetnie się dogadywaliśmy To jest tak naprawdę fundamentem naszej firmy, podobają nam się podobne rzeczy, mamy wspólne poczucie estetyki i mimo braku formalnego wykształcenia potrafimy projektować i przekładać swoje pomysły na rzeczywistość
Na szczęście i coraz więcej Polaków kupuje przez internet i wydają coraz więcej pieniędzy, więc i nasza sprzedaż rośnie. Narzekanie nie ma sensu i choć sprzedaż internetowa nadal jest zadaniem trudnym to pozwala sprzedawać produkty bez konieczności inwestowania wielkiego kapitały w np. sieć butików, dała więc nam szansę na zaistnienie na rynku
Codziennie przekonujemy kolejne klientki, że polska marka może być lepsza niż zachodnie znane brandy. Jest coraz więcej kobiet, które dostrzegają polską modę, chcą wspierać polskie marki i zaczyna się wykształcać swego rodzaju patriotyzm produktowy, ale jeszcze nam daleko do Włochów, Francuzów czy Szwedów