Musieli zbudować biznes w 54h. Startup Weekend Warsaw #7 za nami – znamy zwycięzców

Startup Weekendy od lat organizowane są na całym świecie. Na zdjęciu Startup Weekend Houston z 2008 roku.
Startup Weekendy od lat organizowane są na całym świecie. Na zdjęciu Startup Weekend Houston z 2008 roku. Fot. Ed Schipul / CC BY-SA 2.0 / bit.ly/1Ev2pKP
54 godziny - dokładnie tyle czasu mają uczestnicy każdego Startup Weekend na przedstawienie i zbudowanie prototypu pomysłu na biznes. Na każde wydarzenie z cyklu Startup Weekend przychodzi zazwyczaj ponad 100 osób. Od ośmiu lat takie spotkania odbywają się na całym świecie.


To co przyciąga uczestników Startup Weekend, to otwartość wydarzenia. Odnajdą się tam zarówno osoby, które mają pomysł, ale nie potrafią go zrealizować, jak i osoby, które posiadają umiejętności potrzebne do realizacji pomysłów, których nie mają. Trafiają tam studenci, którzy chcą się czegoś nauczyć, ale też pracownicy korporacji, którzy zastanawiają się nad rozpoczęciem prac nad własnymi projektami.

Uczestnicy poznają się w piątek wieczorem i przedstawiają swoje pomysły. Następnie tworzone są zespoły, które przez weekend będą kodować, przygotowywać prezentację i badać rynek. Nie chodzi o samo przygotowanie aplikacji, ale o stworzenie zalążka biznesu.

Właśnie zakończyła się tegoroczna, siódma już edycja Startup Weekend Warsaw. 12 zespołów od piątku do środy pracowało nad innowacjami na rynku B2B, czyli Business to Business. Każde wydarzeniu z cyklu ma swój temat przewodni. Wśród projektów znaleźć można było platformy dla projektantów mody, aplikacje do dzielenia się dokumentami i linkami, czy program automatyzujący testowanie aplikacji. Zwycięzcą Startup Weekend Warsaw #7 zostało Custib.io aplikacja na smartfony, która ułatwia klientom wysyłanie informacji do firm.

Napisz do autora: adam.turek@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili