
Kekemeke to mobilny program lojalnościowy. Ma zastąpić karty lojalnościowe, które zazwyczaj przyjmują postać kartoników, na których kasjerzy przybijają nam pieczątki potwierdzające zakup kawy czy kanapki. Aplikacja ma pozwolić na zbieranie pieczątek z wielu miejsc w telefonie. Kartoniki nie będą już zapychać naszych portfeli.
REKLAMA
Jest też druga strona działania aplikacji, skierowana do samych usługodawców. Dzięki zbieranym na platformie danym, mogą oni łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane dotyczące odwiedzin i zakupów. W ten sposób wypracują model działania skuteczniej przyciągający klientów do sklepów, salonów i restauracji.
Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że w narzędzie postanowiły zainwestować trzy polskie fundusze. Inovo (który zainwestował najwięcej), a także Hedgehog Fund i Protos Venture Capital przekazały łącznie 1,5 miliona złotych.
Kekemeke jest liderem na rynku. Z aplikacji korzysta już ponad 280 lokali usługowych w Polsce, w tym m.in. sieć Sodexo, sieć piwiarni Warka, a także inne topowe marki i ponad 50000 użytkowników.
– Fakt, że dzięki Kekemeke konsument ma bliski, ale nienachalny kontakt z marką w połączeniu z narzędziami marketingowymi aplikacji powodują, że klienci o 1/3 częściej odwiedzają lokale, korzystające z naszego rozwiązania – tłumaczy Tomasz Bucholc, CEO Kekemeke. – Środki z inwestycji zostaną przeznaczone m.in. na zwiększenie zespołu sprzedaży, działania marketingowe i PRowe oraz rozwój produktu – dodaje Bucholc.
Napisz do autora: adam.turek@innpoland.pl
