Kolejna duża inwestycja w Polsce. Kekemeke otrzymało 1,5 mln zł

Kekemeke to w uproszczeniu mobilna karta lojalnościowa.
Kekemeke to w uproszczeniu mobilna karta lojalnościowa. Fot. Materiały producenta
Kekemeke to mobilny program lojalnościowy. Ma zastąpić karty lojalnościowe, które zazwyczaj przyjmują postać kartoników, na których kasjerzy przybijają nam pieczątki potwierdzające zakup kawy czy kanapki. Aplikacja ma pozwolić na zbieranie pieczątek z wielu miejsc w telefonie. Kartoniki nie będą już zapychać naszych portfeli.


Jest też druga strona działania aplikacji, skierowana do samych usługodawców. Dzięki zbieranym na platformie danym, mogą oni łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane dotyczące odwiedzin i zakupów. W ten sposób wypracują model działania skuteczniej przyciągający klientów do sklepów, salonów i restauracji.

Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że w narzędzie postanowiły zainwestować trzy polskie fundusze. Inovo (który zainwestował najwięcej), a także Hedgehog Fund i Protos Venture Capital przekazały łącznie 1,5 miliona złotych.
Marcin Zabielski, partner zarządzający Hedgehog Fund

Kekemeke jest liderem na rynku. Z aplikacji korzysta już ponad 280 lokali usługowych w Polsce, w tym m.in. sieć Sodexo, sieć piwiarni Warka, a także inne topowe marki i ponad 50000 użytkowników.

– Fakt, że dzięki Kekemeke konsument ma bliski, ale nienachalny kontakt z marką w połączeniu z narzędziami marketingowymi aplikacji powodują, że klienci o 1/3 częściej odwiedzają lokale, korzystające z naszego rozwiązania – tłumaczy Tomasz Bucholc, CEO Kekemeke. – Środki z inwestycji zostaną przeznaczone m.in. na zwiększenie zespołu sprzedaży, działania marketingowe i PRowe oraz rozwój produktu – dodaje Bucholc.

Napisz do autora: adam.turek@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili