Reklama.
Ruszamy z rankingiem na Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości THINK BIG - który INNPoland przygotowuje w partnerstwie z UPC Polska. Nagroda przyznana zostanie najbardziej zasłużonej postaci na polu promowania kultury innowacyjności w biznesie oraz stwarzania warunków do rozwoju przedsiębiorczości.
Oprócz sztuki Grażyna Kulczyk wspiera również młodych przedsiębiorców. Ostatnio zainwestowała w kilka startupów m.im. amerykańskie projekty – mediowy Qbeats oraz medyczny Caremerge - a także polski Cosmose, które stworzyło rozwiązanie umożliwiającą mierzenie efektywności reklam.
Kulczyk jest również znana szerokiej działalności charytatywnej. Niechętnie się jednak do niej przyznaje. Dlaczego?- Nie mówiliśmy z mężem o naszej pracy dla innych. Mieliśmy zakorzenione, że to niestosowne. Ale potem przychodzą ciężkie czasy, i człowiek nie ma nic na swoją obronę. Miałam okres rozdarcia, otwierałam te listy i reagowałam spontanicznie. Potem okazywało się, że pieniądze, które przesłałam, poszły na inny cel. Dziś wiem, że pomaganie innym to sztuka. Kiedyś jako pierwsza z tej części Europy zostałam zaproszona przez Fundację Rockefellera na seminarium na temat filantropii. Byliśmy m.in. w Ugandzie, w szpitalu dla chorych na AIDS. Widziałam tam matki, które karmiąc dzieci piersią, skazywały je na śmierć, bo po upływie trzeciego miesiąca dziecko przestaje być odporne na wirus. Problemem jest brak mleka w proszku – podkreślała w wywiadzie z „Twoim Stylem”.