
Michał Sadowski, założyciel i dyrektor wykonawczy Brand24, opublikował na swoim profilu na Facebooku wpis, w którym podzielił się kolejnym sukcesem, jaki odniosła jego firma. W bardzo zwięzłym komunikacie twórca popularnej usługi z zakresu monitoringu marek pochwalił się nawiązaniem współpracy z... Białym Domem.
REKLAMA
Z oferty portalu Brand24 skorzysta rezydencja prezydenta Stanów Zjednoczonych. Chodzi dokładnie o biuro Pierwszej Damy USA. Brand24 został wybrany na bezpośredniego partnera kampanii, której celem jest promocja edukacji wśród przedstawicieli tzw. generacji Z. Są to osoby urodzone po 1990 roku, wychowane w świecie najnowszych technologii.
Partnerami akcji organizowanej przez Biały Dom oprócz Brand24 zostały również Mashable, NBC, i Vine.
Brand 24 to założone w 2011 roku przedsiębiorstwo informatyczne tworzące narzędzia do monitoringu internetu i mediów społecznościowych. Portal, działający pod tą nazwą w sieci, zbiera w jednym miejscu publiczne wzmianki na temat marek i produktów, czerpiąc informacje z serwisów social media (Facebook, Twitter, Instagram), portali informacyjnych, blogów i for dyskusyjnych. Klientami, którzy korzystają z jego usług, są m.in. Intel, IKEA, H&M i Vichy.
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl