
Kolejny raz przypominamy o naszym rankingu, który zakończymy nadaniem tytułu Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości THINK BIG. Organizujemy go w partnerstwie z UPC Polska. Już w lutym ruszy głosowanie naszych czytelników na swoich faworytów. Kandydatów wybraliśmy oceniając ich zasługi w promowaniu kultury innowacyjności w biznesie oraz stwarzaniu warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.
Obecnie Artur Kurasiński jest przedsiębiorcą, blogerem i vlogerem, inwestorem i mentorem. Interesuje się i działa w branży internetowej od 15 lat. Jest założycielem agencji konsultingowo-kreatywnej Revolver.pl, której działania skupiają się na obszarze nowych mediów, a w szczególności na Internecie i usługach mobilnych.
Jako mentor przekazuje wiedzę z zakresu budowania i analizy modeli biznesowych, PR, marketingu, social mediów, przygotowania do rozmowy z inwestorami i networkingu. Artur Kurasiński tworzył rozwiązania dla takich firm jak: Agora, GG Network, Commercial Union, Red Bull, Warta, Masterfoods, TP S.A., Western Union, Axel Springer, Expander, Avantis i Telecom Media, Groupon Polska czy Microsoft Polska.
Inwestycje, których dokonuje skupiają się na projektach technologicznych na wczesnym etapie rozwoju. Przy czym Artur Kurasiński w wielu wywiadach podkreślał, że nigdy nie inwestuje w sam pomysł ale w konkretnego człowieka. Na swoim blogu napisał z czym Polacy mają największy problem prezentując się przed inwestorem, czy to na konkursach. Jednym z nich jest według Kurasińskiego brak wiary w swój pomysł. "...Brak wiary i zaangażowania uczestników konkursu. Popełnianie klasycznego błędu „hej, wiecie ten pomysł nie jest może fajny ale zrobiłem go dzień przed terminem oddania i kurczę sam nie wiem czy on jest fajny” to jest masakra. Nie pomnę ile razy sama komisja musiała szukać szczypty entuzjazmu w prezentowanych pomysłach. Nie rozumiem – czy tak ciężko uwierzyć, że jeśli Ty sam nie wierzysz w swój pomysł, nie umiesz go „sprzedać” to kto ma w niego uwierzyć? Jeśli sam autor jest sceptyczny albo po prostu jasno komunikuje, że „tak, coś zrobiłem ale to była taka wprawka i włożyłem ten pomysł do szuflady” to jak mają na takie dictum zareagować ludzie decydujący o wydaniu 1 mln złotych na prezentowany projekt?"
Nominacja za: kreatywne podejście do biznesu i wpieranie początkujących przedsiębiorców
Artur Kurasiński daje wsparcie młodym, jest otwarty na ludzi, zawsze inwestuje przede wszytskim w człowieka, dopiero potem w sam pomysł. Wspiera rozwój edukacji związanej z branżą nowych technologii. Jest zdobywcą 4 miejsca w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, organizowanym przez magazyn Brief.
