Reklama.
Zakończył się konkurs mBank StartUp Challenge, w którym wzięło udział ponad 60 start-upów chcących wesprzeć rozwój oferty mBanku. Zwyciężyła firma, która stworzyła program pozwalający na jej profilowanie w oparciu o analizę aplikacji mobilnych używanych przez klientów. W nagrodę laureat będzie mógł przetestować swój produkt w systemie banku oraz wyjedzie na szkolenie do Tel Awiwu.
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl
Problemem małych firm nie jest brak innowacyjnych pomysłów czy rozwiązań technologicznych, a przebicie się z nimi na rynku. Dzięki tego typu konkursom ich propozycje mogą automatycznie zdobyć skalę i dotrzeć do dużego grona odbiorców. Dla nas jest to natomiast szansa na dopływ świeżych, bardzo dobrych i łatwych do zaimplementowania rozwiązań. Często skupiających się na aspektach, na których bank jako duża organizacja nie koncentruje swego myślenia. Już dziś rozmawiamy o wykorzystaniu nie tylko zwycięskiego pomysłu, ale także kilku innych propozycji. Konkurs pokazał bowiem, że polskie startupy to światowa liga innowacji.