Reklama.
16 grudnia w Warszawie odbyły się obrady jury konkursu The Venture, organizowanego przez markę Chivas Regal. Jego celem jest wyłonienie najlepszego „społecznego przedsiębiorcy”, który łączy biznes z działaniami, które zwiększają wrażliwość społeczną.
napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
To budujące, że ludzie w całej Polsce – nie tylko w Warszawie – mają taki zapał do prowadzenia pożytecznego społecznie biznesu. Skala innowacyjności i pozytywnego wpływu na otoczenie, jaki mają poznane przez nas firmy przerosła moje oczekiwania. To dzięki takim pomysłom inni przedsiębiorcy mają możliwość zobaczyć, że potrzeba społeczna czy środowiskowa może być także źródłem dobrego - pod względem modelu biznesowego -pomysłu.
Zgłoszenia były na tak wysokim poziomie, że firmy, które zgłosiły się do The Venture z pewnością będą miały szansę odnieść sukces nie tylko na rynku lokalnym, ale nawet globalnym. Pamiętam czasy, kiedy zakładałem własny biznes – nie było wówczas wsparcia ze strony takich programów. Kiedy po dwóch latach od rozpoczęcia działalności fabryka mojej firmy została okradziona, musiałem zaczynać praktycznie od zera. To niezwykle pozytywne dla młodych przedsiębiorców, że teraz jest tyle inwestycji w młody biznes, istnieją nowe możliwości komunikacji, a ja również mogę przyczynić się do wspierania takich firm.