Reklama.
Nowoczesna firma powinna nie tylko dbać o wielkość zysków i kreować swój wizerunek wyłącznie w oparciu o sukcesy rynkowe. Równie istotne w budowaniu przez nią strategii wizerunkowej są przedsięwzięcia podejmowane na rzecz szeroko rozumianego społeczeństwa. Wpisują się one w politykę zwaną Corporate Social Responsibility (CSR), czyli społeczną odpowiedzialność biznesu. O tym, jak powinna być ona realizowana w praktyce, można przekonać się na przykładzie polskiej firmy Drutex, która od dłuższego czasu wykazuje się wrażliwością na sprawy społeczne.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Drutex SA.
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl
Społeczna odpowiedzialność biznesu to już nie tylko obowiązek samorządów czy organizacji biznesowych, a coraz częściej samych przedsiębiorców, wszystkich tych, którzy są wrażliwi na drugiego człowieka. Realizacja zasad CSR w naszej firmie stanowi naturalny rezultat tego, jak firma powstawała, a następnie rozwijała się i rosła. Otoczenie przedsiębiorstwa, tak bliższe jak i dalsze, ma istotny wpływ na sposób i tempo tego rozwoju, przede wszystkim poprzez wspieranie działań firmy zmierzających do poprawy standardów życia społeczności lokalnej oraz rozwoju gospodarczego regionu.
Cieszymy się z możliwości wsparcia tak ciekawej i szczytnej inicjatywy, jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Możliwość pomocy w tak ważnym wydarzeniu jest dowodem, że nasza firma jest przedsiębiorstwem społecznie odpowiedzialnym, dla którego takie inicjatywy są szczególnie istotne, dla których jesteśmy w stanie mobilizować się, by grać... do końca świata i o jeden dzień dłużej!