
O pracę, zwłaszcza w dużym mieście, jest coraz łatwiej, a więc pracodawcy mają coraz większy kłopot ze znalezieniem dobrych pracowników. Firmy muszą nagimnastykować się, by przyciągnąć do swojego zespołu odpowiednich specjalistów. Tak zwany employer branding, czyli wizerunek pracodawcy, to obecnie rynkowa podstawa podstaw. Rozumie to większość polskich firm. "Większość" nie oznacza jednak "wszystkie". Do tych, które konsekwentnie lekceważą opinie na swój temat, należy światowa sieć handlowa TK Maxx. Ponieważ traktuje pracowników równie źle w Polsce, co w Wielkiej Brytanii, należy podejrzewać, że to świadoma taktyka. Jaka ona jest?
"Give you Part-Time contact but expect you to work over 40hrs and sometimes 60hrs.Except you to do overnight/late night shifts all the time."
"Very hard to get full time employment unless in a management position. Hours very greatly from week to week which can be unsustainable for some individuals."