Maxxymalizacja pracownika, czyli problemy TK Maxx z wizerunkiem pracodawcy
Marcin Długosz
02 czerwca 2016, 14:23·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 02 czerwca 2016, 14:23O pracę, zwłaszcza w dużym mieście, jest coraz łatwiej, a więc pracodawcy mają coraz większy kłopot ze znalezieniem dobrych pracowników. Firmy muszą nagimnastykować się, by przyciągnąć do swojego zespołu odpowiednich specjalistów. Tak zwany employer branding, czyli wizerunek pracodawcy, to obecnie rynkowa podstawa podstaw. Rozumie to większość polskich firm. "Większość" nie oznacza jednak "wszystkie". Do tych, które konsekwentnie lekceważą opinie na swój temat, należy światowa sieć handlowa TK Maxx. Ponieważ traktuje pracowników równie źle w Polsce, co w Wielkiej Brytanii, należy podejrzewać, że to świadoma taktyka. Jaka ona jest?