Siły oraz reputacji marki nie można zbudować w jedną chwilę. To długi proces, który wymaga nie tylko poświęcenia czasu, ale również wkładu pracy, wiedzy i narzędzi. W dzisiejszym świecie
personal branding nie jest modą, a koniecznością zaistnienia na coraz bardziej wymagającym rynku.
Już niebawem V Konferencja Personal Branding Polska dla mikro i małych przedsiębiorców. W tym roku odbędzie się 28 czerwca 2016 roku w murach Teatru Kamienica w Warszawie.
W budowaniu silnej marki firmy coraz większą rolę zaczynają odgrywać marki osobiste ich właścicieli oraz przedstawicieli. Konferencja Personal Branding Polska skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy chcąc rozwijać własne biznesy poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu emarketingu, komunikacji, brandingu, mediów społecznościowych i tradycyjnych.
To wydarzenie organizatorzy kierują również do tych, którzy zarządzają przedsiębiorstwami i chcą uczynić swoje działania efektywniejszymi. To spotkanie także dla osób, które dopiero dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od samego początku chcą świadomie kształtować jej wizerunek oraz pozycję na rynku.
Poprzednie konferencje Personal Branding Polska, organizowane zarówno w Gdańsku, jak i w Warszawie odnotowały duży sukces. Sala była każdorazowo wypełniona publicznością do ostatniego miejsca.
Na konferencjach występowali tacy mówcy, jak: Anna Szubert, Monika Czaplicka, Jerzy Ziętkowski, Krzysztof Skiba czy Viola Urban.
Na V Konferencji na scenie wystąpią m.in. Anna Szubert, Joanna Górska- dziennikarka Polsat News,Piotr Schramm, Witold Moszyński i Renata Driscoll.
Szczegółowe informacje dotyczące tegorocznych prelegentów a także pełna agenda konferencji znajdują się na oficjalnej stronie internetowej eventu.
Wszyscy uczestnicy konferencji oraz osoby zainteresowane mogą również śledzić hasztag #brandpolska.