Miliony Polaków kupują za pomocą smartfonów. Oto, co ostatnio w trawie e-commerce piszczy

Wartość mobilnego rynku sprzedaży w naszym kraju osiągnie w tym roku miliard euro.
Wartość mobilnego rynku sprzedaży w naszym kraju osiągnie w tym roku miliard euro. Pixabay/CC BY 0
Polacy lubią zakupy online. Zwłaszcza przez urządzenia mobilne, wynika z badań przeprowadzonych przez centrum zakupów RetalMeNot. W zeszłym roku przez smartfon i tablet takich transakcji dokonało prawie 6 milionów Polaków.


Według statystyk, to aż 16 proc. społeczeństwa i 30 proc. wszystkich klientów elektronicznych. To więcej niż obywatele Włoch (5 proc.) czy Hiszpanii (10 proc.) W tym roku przeciętny Polak wyda w ten sposób około 570 złotych.
Mike Lester, RetailMeNot

Polski rynek m-commerce ma ogromny potencjał i spodziewamy się, że w przyszłości będzie się rozwijał jeszcze szybciej. Ogromną rolę w jego rozwoju odgrywają działania przedsiębiorcó. Stale usprawniają opcję mobilnych zakupów, między innymi przez zwiększenie intuicyjności w użytkowaniu sklepów internetowych oraz ułatwianiu płatności smartfonami lub tabletami.

Obroty rynku m-commerce (handlu mobilnego) w Polsce w 2015 roku wzrosły o 109 proc w porównaniu z poprzednimi latami. Natomiast wartość tego sektora w naszym kraju ma osiągnąć w tym roku miliard euro. RetailMeNot szacuje, że na każde sześć euro wydane przez Polaków, jedno euro zostanie przejdzie właśnie przez urządzenia mobilne.

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili