
Reklama.
Według statystyk, to aż 16 proc. społeczeństwa i 30 proc. wszystkich klientów elektronicznych. To więcej niż obywatele Włoch (5 proc.) czy Hiszpanii (10 proc.) W tym roku przeciętny Polak wyda w ten sposób około 570 złotych.
Polski rynek m-commerce ma ogromny potencjał i spodziewamy się, że w przyszłości będzie się rozwijał jeszcze szybciej. Ogromną rolę w jego rozwoju odgrywają działania przedsiębiorcó. Stale usprawniają opcję mobilnych zakupów, między innymi przez zwiększenie intuicyjności w użytkowaniu sklepów internetowych oraz ułatwianiu płatności smartfonami lub tabletami.
Obroty rynku m-commerce (handlu mobilnego) w Polsce w 2015 roku wzrosły o 109 proc w porównaniu z poprzednimi latami. Natomiast wartość tego sektora w naszym kraju ma osiągnąć w tym roku miliard euro. RetailMeNot szacuje, że na każde sześć euro wydane przez Polaków, jedno euro zostanie przejdzie właśnie przez urządzenia mobilne.
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl